איך מתמודדים עם פעוטה בת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך מתמודדים עם פעוטה בת
    נויה
    30/01/2011

    שנתיים ו 4 חודשים, שאומרת יותר מדי פעמים "מעצבנת", "פויה" והמממממון "לא" ?? היה שבוע זוועתי בגן, אמרו שהיא הייתה אנטי להכל. השאלה היא איך מגיבים לזה, וגם לכך שהיא הודפת כל ניסיון להתקרב אליה? אני יודעת שהיא בגיל שנתיים הקשה, אבל משהו פה נראה לי בכל זאת קצת קיצוני. הגננת אמרה לי שהיא בעצמה לא יודעת איך להתמודד עם זה. הדבר האחרון שהייתי רוצה זה שידחו אותה וייתנו לה הרגשה שאינה רצויה ואינה אהובה. והייתי רוצה שיתייחסו לזה בתקיפות אבל עם הרבה חום אהבה והכלה (מה שלא נראה לי שקורה שם עכשיו). אולי היא סובלת מחוסר תשומת לב ומפעילה את זה בצורה שלילית כדי לזכות בזה? זה קריזות כאלה. הכל יכול להיות בסדר ואז פתאום היא מתפרצת, בוכה,
    זורקת את עצמה, מרחיקה אותי מעליה, נהיית מאד מנוכרת. אני פשוט לא יודעת איך להגיב לזה. לנסות לחבק אותה? להגיד לה שזה לא נעים? להתעלם? אני ממש חסרת אונים. מרגיש לי שזה לא משהו רגיל, לא יודעת איך להסביר את זה. זה אפילו מדאיג. למה כל הכעס הזה? כל ה"נגד" הזה? אגב בלילה היא מתעוררת המון ומחפשת אותי. משהו קשה עובד עליה, אני בטוחה בזה, אני רק רוצה לדעת איך (אם בכלל) אני יכולה להקל עליה, להראות לה שאני שם בשבילה, שתקבל ממני את הבטחון שהכל בסדר. אני ממש חסרת אונים.

    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מתמודדים עם פעוטה בת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי, אשמח לקבל תשובה לשאלה שלי

    נויה
    01/02/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו