הילדה מסרבת למגורים משותפים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הילדה מסרבת למגורים משותפים
    בוני
    31/01/2011

    מה עושים עם ילדה בת 17 שמסרבת בכל תוקף שבן זוגי יגור עמנו? אני מאד רוצה בכך והילדה מונעת זאת ומאיימת שתרד לנו לחיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילדה מסרבת למגורים משותפים - תגובה

    סמדר ריינר
    01/02/2011

    שלום בוני,
    בשום פנים ואופן אין להיכנע למצב שבו הילדה מכתיבה את אורח החיים על ידי איומים. יש להבהיר לה בצורה חד משמעית וברורה, שהיא לא מנהלת את הבית, היא גרה אצלכם ולא להיפך, והיכולת שלכם לרדת לה חיים קצת יותר גדולה מהיכולת שלה לעשות זאת.
    אם קיימת אפשרות שהילדה תעבור לגור אצל בן הזוג השני והילדה מעוניינת בזה- לא להיבהל ממנה, זה גם בסדר גמור.
    אחרי שמבהירים את זה - אפשר לשבת ולדבר בשקט, בלי איומים, ולנסות לראות איך כל הצדדים מתחשבים אחד בשני כדי לעשות את העניין יותר קל ונעים לכולם.
    סביר להניח שיהיו חריקות וקשיים, אבל כל עוד מדברים בלי איומים - כל דבר אפשר לפתור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש חוששת הילדה עזבה את הבית-עזרה

    בוני
    22/02/2011

    שלום סמדר
    בהמשך לנכתב, עלי לציין שאבי הילדה לא יכול לקחת את הילדה אליו מנסיבות אישיות והילדה עזבה את הבית לידיד שלי ולא מוכנה לדבר. היא נמצאת שם יומיים ואני לא יודעת מה לעשות!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש חוששת הילדה עזבה את הבית-עזרה - תגובה

    סמדר ריינר
    22/02/2011

    שלום בוני,
    למה את כל כך דואגת? מדובר בילדה גדולה, אני מבינה שהי אנמצאת במקום שהוא מקום בטוח מבחינתך ומדבור באדם שאת מכירה. לא את זו שצריכה להיות לחוצה, צאי מתוך הנחה שהמצב הזה נוח לה פחות מאשר לך ויש לה אינטרס יותר גדול משלך לשנות אותו. הייתי מעבירה לה את המסר שאת פתוחה להידברות ולא כועסת עליה, ומתי שהיא תרצה תוכלו לשבת ולדבר איך לארגן את הדברים כך שיהיה לכולכם נוח ונעים בבית, אבל היא לא יכולה להחליט עם מי תגורי. חכי בסבלנות, ונסי לא לשדר לחץ. יש גבול כמה זמן הי איכולה לשהות שם. היא זקוקה לכסף, לפינה שלה, להרגלים שלה, לקשר איתך וכו'. היא צריכה אותך יותר ממה שאת צריכה אותה. נסי לא לשכוח את זה. בנוסף, גם היא תחליט להישאר מחוץ לבית, בכל זאת מדובר בילדה בת 17, כל עוד היא במקום בטוח, מה כל כך רע בזה, החרם עלייך לא יישאר לנצח, את אמא שלה והיא צריכה אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו