מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הילדה מסרבת למגורים משותפיםבוני31/01/2011
מה עושים עם ילדה בת 17 שמסרבת בכל תוקף שבן זוגי יגור עמנו? אני מאד רוצה בכך והילדה מונעת זאת ומאיימת שתרד לנו לחיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילדה מסרבת למגורים משותפים - תגובה
סמדר ריינר01/02/2011שלום בוני,
בשום פנים ואופן אין להיכנע למצב שבו הילדה מכתיבה את אורח החיים על ידי איומים. יש להבהיר לה בצורה חד משמעית וברורה, שהיא לא מנהלת את הבית, היא גרה אצלכם ולא להיפך, והיכולת שלכם לרדת לה חיים קצת יותר גדולה מהיכולת שלה לעשות זאת.
אם קיימת אפשרות שהילדה תעבור לגור אצל בן הזוג השני והילדה מעוניינת בזה- לא להיבהל ממנה, זה גם בסדר גמור.
אחרי שמבהירים את זה - אפשר לשבת ולדבר בשקט, בלי איומים, ולנסות לראות איך כל הצדדים מתחשבים אחד בשני כדי לעשות את העניין יותר קל ונעים לכולם.
סביר להניח שיהיו חריקות וקשיים, אבל כל עוד מדברים בלי איומים - כל דבר אפשר לפתור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש חוששת הילדה עזבה את הבית-עזרה
בוני22/02/2011שלום סמדר
בהמשך לנכתב, עלי לציין שאבי הילדה לא יכול לקחת את הילדה אליו מנסיבות אישיות והילדה עזבה את הבית לידיד שלי ולא מוכנה לדבר. היא נמצאת שם יומיים ואני לא יודעת מה לעשות!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש חוששת הילדה עזבה את הבית-עזרה - תגובה
סמדר ריינר22/02/2011שלום בוני,
למה את כל כך דואגת? מדובר בילדה גדולה, אני מבינה שהי אנמצאת במקום שהוא מקום בטוח מבחינתך ומדבור באדם שאת מכירה. לא את זו שצריכה להיות לחוצה, צאי מתוך הנחה שהמצב הזה נוח לה פחות מאשר לך ויש לה אינטרס יותר גדול משלך לשנות אותו. הייתי מעבירה לה את המסר שאת פתוחה להידברות ולא כועסת עליה, ומתי שהיא תרצה תוכלו לשבת ולדבר איך לארגן את הדברים כך שיהיה לכולכם נוח ונעים בבית, אבל היא לא יכולה להחליט עם מי תגורי. חכי בסבלנות, ונסי לא לשדר לחץ. יש גבול כמה זמן הי איכולה לשהות שם. היא זקוקה לכסף, לפינה שלה, להרגלים שלה, לקשר איתך וכו'. היא צריכה אותך יותר ממה שאת צריכה אותה. נסי לא לשכוח את זה. בנוסף, גם היא תחליט להישאר מחוץ לבית, בכל זאת מדובר בילדה בת 17, כל עוד היא במקום בטוח, מה כל כך רע בזה, החרם עלייך לא יישאר לנצח, את אמא שלה והיא צריכה אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
