שאלה ממזמן- למה לא עונים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה ממזמן- למה לא עונים
    אמא
    01/02/2011

    שלום רב,

    בני בן 3.5 בגן פרטי. מדאיג אותי שבגן וגם במפגשים משפחתיים עם בני דודים משחק משחקים עצמיים. כאילו שנוטה להתבודד. יש לי מצלמות אינטרנט בבית ואני רואה שבגן הוא בד"כ עם ספר, או משחק לבד במשחק הרכבה. דיברתי עם הגננת והיא מאשרת שהוא אידבידואל ואוהב לשחק לבד ולא בקבוצה, מקסימום משחק עם עוד ילד אחד. הגננת אומרת שאינה רואה כל בעיה חברתית וזה האופי שלו וגם שהוא קנאי למרחב האישי שלו ולא רוצה שיגעו/יקחו לו (יכול להיות שיש קשר לאחות הקטנה בת 1.3 שנוגעת בכל מה ששיך לו). כשבאים בבוקר לגן חלק מהילדים כן רצים אליו בקריאות שימחה, אך הוא לא מקבל אותם יפה- נוטה להיצמד לרגל ההורה ומייבב יבבות של פינוק. הוא מבקש להזמין אליו חברים וגם ללכת לאחרים. מידי פעם (אחת לשבועיים שלושה) אני מפגישה אותו עם חבר בבית שלנו או בבית החבר והם כן משחקים יחד וגם באופן טבעי יש רגעים שקצת מתכסחים ורבים. אני דואגת לכישורים החברתיים שלו ודואגת מכך שהוא מתבודד. יום שישי האחרון הבאתי לו שקית מעניינת עם עוגיות והוא חילק לילדים בגן, לכל ילד וילד שהגיע בבוקר ונראה לי שזה ממש עשה לו טוב. אני חושבת שלנו ההורים יש תפקיד חשוב בתיווך ויצירת אינטראקציה עם שאר הילדים אך אני בעצמי אינני יודעת איך לעשות זאת. אני מבקשת עזרה, יעוץ וטיפים איך אפשר לעודד אותו לשחק עם ילדים (בתחושה שלי הוא כן רוצה אבל לא יודע איך לפנות אליהם ואולי יש קושי אחר).
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה ממזמן- למה לא עונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עונים פה לפי הסדר

    אמא
    01/02/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו