ילדה שנוגעת בעצמה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה שנוגעת בעצמה
    קטי
    01/02/2011

    שלום,
    הבת שלי בת שנתיים ו- 9 חודשיים. מאז גיל שנה (ואולי לפני) היא אוהבת להכניס יד ולגעת בעצמה. היא עושה את זה רק בבית ולא ליד אנשים אחרים. ורק שהיא שותה חלב מבקבוק (כל יום).
    אנחנו לא יודעים איך להתייחס לזה. בהתחלה התעלמנו וחשבנו שזה טבעי ויעבור עם הזמן. אולם זה נמשך כמעט שנתיים ולא נראה שהיא מתכוונת להפסיק בקרוב.
    אנחנו מעירים לה מדי פעם להוציא את היד והיא מתעצבנת, לפעמים מבקשת להתכסות בשמיכה והיא ממשיכה.
    אודה לכם אם תכוונו אותנו מה עלינו לעשות.
    האם זה טבעי? (הבנתי שכן, אבל התקופה נראת לי מאוד ארוכה) ואם זה טבעי ובסדר, עד איזה גיל?

    במידה וההתנגות לא טבעית, מה עלינו לעשות? האם יש לקחת אותה לטיפול?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה שנוגעת בעצמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה שנוגעת בעצמה - תגובה

    סמדר ריינר
    01/02/2011

    שלום קטי,
    האוננות עצמה טבעית בכל גיל, גם אצל מבוגרים...
    הילדה שלכם כנראה מרגיעה את עצמה כך. זה רגע פרטי שלה עם עצמה. אם זה לא נעשה ליד אנשים אחרים ורק בבית, אז למה בעצם זה מפריע?
    עם הזמן, אפשר ורצוי עם הזמן ללמד אותה דרכים אחרות להרגע, הרי עם הזמן היא תיגמל גם מהבקבוק, אפשר להציע לה ללטף או לחבק בובת פרווה, לדמיין מחשבות נעימות, וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו