ילדה בתוך הליך גירושין

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בתוך הליך גירושין
    שושנה
    01/02/2011

    שלום רב,
    ההורים שלי החליטו להתגרש לפני כחודשיים, לאבא שלי יש אישה וילד בן שנתיים והם גרים יחדיו בשכירות. אני ואחיותי הקטנות השלמנו עם הדבר ואנו מקבלים את כל הצדדים באהבה והבנה רבה. לעומת זאת, אימא שלי מרבה להסית אותנו דרך אימרות אבסורדיות ולא נכונות (והכי נורא- שנראה לי שהיא באמת מאמינה להם). שהמאהבת של אבא היא מרגלת שנשלחה להרעיל ולהכחיד את כל המשפחה, שאבא מאיים לרצוח אותה, שאי אפשר להשאיר דלת פתוחה כי מי יודע מה הוא יעשה ועוד...
    כאשר אני מנסה לדבר איתה על הנושא-היא מתעצבנת וטוענת שאני בצד שלו...היא מפצירה בכולנו שנלך לטיפול בשעה שהיא בעצמה אומרת כי היא לא זקוקה לזה.
    אני דואגת לאימא שלי כי בדרך הההתנהגות שלה, היא עושה לעצמה נזק וגם לנו, הילדים.
    אני לא יודעת איך לומר לה את הדברים בלי שהיא תאשים אותי ותתעצבן עלי ואף תאמר לי לעזוב את הבית...
    חשבתי לפנות למישהו שהיא סומכת עליו שיאמר לה את הדברים אבל אז אני חוששת שהיא תנשל גם אותו מחוג ידידיה ותישאר לבד בלי כתף תומכת.
    אני אשמח לשמוע עצות איך עלי לפעול?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בתוך הליך גירושין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בתוך הליך גירושין - תגובה

    סמדר ריינר
    02/02/2011

    שלום שושנה,
    נראה שאימך במשבר קשה, ואת לא יכולה ולא אמורה להמודד איתו לבד. אני מציעה לך לערב גורם חיצוני, פני ליועצת או פסיכולוגית בית הספר ובקשי סיוע. ייתכן שאימך זקוקה להפניה לפסיכיאטר, ואת לא יכולה לדאוג לכך לבד, חשוב שעוד מבוגרים אחראים בסביבה יבינו את חומרת המצב ויתערבו בו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו