מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילדה בתוך הליך גירושיןשושנה01/02/2011
שלום רב,
ההורים שלי החליטו להתגרש לפני כחודשיים, לאבא שלי יש אישה וילד בן שנתיים והם גרים יחדיו בשכירות. אני ואחיותי הקטנות השלמנו עם הדבר ואנו מקבלים את כל הצדדים באהבה והבנה רבה. לעומת זאת, אימא שלי מרבה להסית אותנו דרך אימרות אבסורדיות ולא נכונות (והכי נורא- שנראה לי שהיא באמת מאמינה להם). שהמאהבת של אבא היא מרגלת שנשלחה להרעיל ולהכחיד את כל המשפחה, שאבא מאיים לרצוח אותה, שאי אפשר להשאיר דלת פתוחה כי מי יודע מה הוא יעשה ועוד...
כאשר אני מנסה לדבר איתה על הנושא-היא מתעצבנת וטוענת שאני בצד שלו...היא מפצירה בכולנו שנלך לטיפול בשעה שהיא בעצמה אומרת כי היא לא זקוקה לזה.
אני דואגת לאימא שלי כי בדרך הההתנהגות שלה, היא עושה לעצמה נזק וגם לנו, הילדים.
אני לא יודעת איך לומר לה את הדברים בלי שהיא תאשים אותי ותתעצבן עלי ואף תאמר לי לעזוב את הבית...
חשבתי לפנות למישהו שהיא סומכת עליו שיאמר לה את הדברים אבל אז אני חוששת שהיא תנשל גם אותו מחוג ידידיה ותישאר לבד בלי כתף תומכת.
אני אשמח לשמוע עצות איך עלי לפעול?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה בתוך הליך גירושין - תגובה
סמדר ריינר02/02/2011שלום שושנה,
נראה שאימך במשבר קשה, ואת לא יכולה ולא אמורה להמודד איתו לבד. אני מציעה לך לערב גורם חיצוני, פני ליועצת או פסיכולוגית בית הספר ובקשי סיוע. ייתכן שאימך זקוקה להפניה לפסיכיאטר, ואת לא יכולה לדאוג לכך לבד, חשוב שעוד מבוגרים אחראים בסביבה יבינו את חומרת המצב ויתערבו בו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
