ילדה בת 4

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 4
    כוכי
    02/02/2011

    הבת שלי בת 4, בגן טרום חובה שנה ראשונה בגן + הכרות אם ילדים חדשים.

    הילדה מאוד חברמנית וכבר רכשה חברים והרבה גם בנים וגם בנות, אבל היא נחשבת לילדה חזקה ודעתנית שלא מפחדת להעליב ולפעמיים להכות. העניין הוא כזה אנחנו מזמינים לפחות פעמיים או שלוש חברים אלינו לבית הילדים באים בשמחה ולא רוצים אף פעם ללכת ודורשים תמיד לחזור שוב אלינו, החלק המרגיז שההורים אותה לא מזמינים כמעט או כי זה נוח להם לא להזמין ילדים לבית ושישאר מסודר ולא רועש או שהבת שלי אולי רועשת ובלגניסטית(לא שאמרו לי מה קורה כשהיא אצלם, הילדים שלהם עושים רעש ובלאגן לא פחות ואני לא חושבת שאני צריכה לספר להורה). האם זו ההרגשה שלי או שזה באמת עובד ככה והורים מעדיפים לא להזמין חברים אלא להתארח כל הזמן. אני מוטרדת ועדיין ממשיכה להזמין.

    בבקשה תגובה מכל מי שמזדהה איתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה אל תדלגי עליי שוב,

    כוכי
    03/02/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 4 - תגובה

    סמדר ריינר
    03/02/2011

    שלום כוכי,
    השאלה שלך לא ברורה. וגם ביקשת תוגבות של הזדהות ולא בהכרח עיצה. אין י דרך לדתע מדוע הורים לא מזמינים את ביתך. אני מניחה שאם לא היו רוצים שהיא תשחק עם ילדיהם לא היו שולחים אותם אליכם. נראה לי שהדרך הכי טובה, במקום להעלב ולהתרגז היא לדבר על כך ישירות עם אחת האימהות שאיתה את מרגישה יותר נוח וכך תוכלי אולי הבין יותר טוב מה קורה או לפחות להביע את רצונך שההזמנות יהיו הדדיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו