מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילדה בת 4כוכי02/02/2011
הבת שלי בת 4, בגן טרום חובה שנה ראשונה בגן + הכרות אם ילדים חדשים.
הילדה מאוד חברמנית וכבר רכשה חברים והרבה גם בנים וגם בנות, אבל היא נחשבת לילדה חזקה ודעתנית שלא מפחדת להעליב ולפעמיים להכות. העניין הוא כזה אנחנו מזמינים לפחות פעמיים או שלוש חברים אלינו לבית הילדים באים בשמחה ולא רוצים אף פעם ללכת ודורשים תמיד לחזור שוב אלינו, החלק המרגיז שההורים אותה לא מזמינים כמעט או כי זה נוח להם לא להזמין ילדים לבית ושישאר מסודר ולא רועש או שהבת שלי אולי רועשת ובלגניסטית(לא שאמרו לי מה קורה כשהיא אצלם, הילדים שלהם עושים רעש ובלאגן לא פחות ואני לא חושבת שאני צריכה לספר להורה). האם זו ההרגשה שלי או שזה באמת עובד ככה והורים מעדיפים לא להזמין חברים אלא להתארח כל הזמן. אני מוטרדת ועדיין ממשיכה להזמין.
בבקשה תגובה מכל מי שמזדהה איתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה אל תדלגי עליי שוב,
כוכי03/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילדה בת 4 - תגובה
סמדר ריינר03/02/2011שלום כוכי,
השאלה שלך לא ברורה. וגם ביקשת תוגבות של הזדהות ולא בהכרח עיצה. אין י דרך לדתע מדוע הורים לא מזמינים את ביתך. אני מניחה שאם לא היו רוצים שהיא תשחק עם ילדיהם לא היו שולחים אותם אליכם. נראה לי שהדרך הכי טובה, במקום להעלב ולהתרגז היא לדבר על כך ישירות עם אחת האימהות שאיתה את מרגישה יותר נוח וכך תוכלי אולי הבין יותר טוב מה קורה או לפחות להביע את רצונך שההזמנות יהיו הדדיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
