מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בת 4 -מהפךליאת02/02/2011
אני ובעלי היינו ביום הורים של בתי, והגננת מסרה שהיא ילדה מאוד פיקחית, מפותחת לגיל שלה- השפה שלה מאוד עשירה, אוצר מילים גדול, חכמה , בוגרת ,
אבל, מנגד יש לה מהפך בהתנהגות- היא לפעמים מתנהגת כמו תינוקת- זה מלווה בבכי, התעקשות, והשתטחות ברצפה.
זה התהפך בצורה קיצונית מידי.מתחילת השנה זה היה במימידים גדולים וזה הומעט- אבל זה קיים.
האמת ביא ילדה מאוד מפונקת נולדה אחרי המון שנים ויש לה אח קטן ממנה, שלפעמים נראה שהיא מושכת את התשומת לב אליה.
מה המלצתך?
לחוצה מאודדדדדדד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 4 מהפך
כוכי02/02/2011השאלה היא אם זה רק בגן או גם בבית?
מה שקורה בגן בלבד זה טיפולה של הגננת לראות מה גורם להתנהג ככה ולטפל בבעיה ולהתייחס לזה.(אולי יש בעיה במהלך היום בגן)
אם זה גם בבית וזה דבר חדש שלא היה קודם לדעתי ואני לא אשת מקצוע יש משהו שמציק לילדה וזו הדרך שלה למשוך תשומת לב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ליאת02/02/2011זה קורה לעיתים רחוקות מאוד בבית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
סמדר ריינר02/02/2011שלום ליאת.
בניגוד למה שכתבו כאן, זה לא נכון שאם זה בגן זה רק לטיפולה של הגננת. אם זה קורה רק בגן זה אומר אולי שבגן לא מתאפשר הפינוק שמתאפשר בבית, בבית פשוט לא מתסכלים אותה אז היא לא מתפרצת, זה לא אומר שזה טוב.
אם את מבינה שהילדה מפונקת, אז הפיתרון ברור צריך פשוט להפסיק לפנק אותה, לא?
חשוב לעשות זאת בהדרגה, ותוך כדי מתן התראה על מה שהולך לקרות מעכשיו, כי היא כבר גדולה וכו', אבל באופן כללי - זה הכיוון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
