שאלה בנושא מפגש משותף

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בנושא מפגש משותף
    סיגלית
    03/02/2011

    שלום,

    אני אמא לילד בן שלוש וחצי.
    לצערי כבר שנה וחצי אני ואביו גרושים. לבני יש שני בתים ופעמיים בשבוע הוא מבלה עם אביו.הוא ישן אצלו והאבא מאד מעורב בחיי הילד. כמו כן כל סופ"ש שני. היחסים בינינו (אמא ואבא) בסדר ואנחנו מתקשרים בינינו כל הזמן בעניינים הקשורים לבן. הילד הוא ילד שמח וטוב לו עם שנינו. הוא מאד חברותי, רגיש וחכם. הוא עדיין לא שואל שאלות הקשורות לגירושין.
    השאלה שלי היא האם זה יהיה נכון וטוב בשביל הילד לעשות פעם בכמה זמן מפגש של שלושתנו יחד? אנחנו מבלים איתו בנפרד עם חברים ומשפחה, חוגים,ספרייה וג'ימבורי אבל אף פעם לא בילינו איתו לבד יחד.
    המקום היחידי שאנחנו איתו יחד זה בארועים של הגן.
    אני לא רוצה לבלבל אותו. מפחדת שמפגש משותף של שלושתינו יעלה אצלו רגשות ושאלות ורצון לעשות זאת באופן תכוף יותר.

    מבקשת את עצתכם,

    תודה מראש,

    סיגלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנושא מפגש משותף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא מפגש משותף - תגובה

    סמדר ריינר
    03/02/2011

    שלום סיגלית,
    את צודקת, מפגש משותף בהחלט עלול לבלבל אותו ולטעת בליבו את התקווה שאולי אתם משפחה שלמה ואבא ואמא הם זוג שוב. אין טעם לעשות כזה דבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו