הורה מודאג

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הורה מודאג
    מאי
    03/02/2011

    ברצוני לשאול שאלה בקשר לתלמידה הלומדת בבית הספר בו אני עובדת. לתלמידה יש נכות קלה ביד שמאל והיא מאוד רוצה להשתתף בחוג כדור-סל. קצת קשה לי לחשוב על האפשרות הזו שהיא תשתתף בחוג בגלל המגבלה, האם אני אמורה לתת לה להשתתף בכל זאת בחוג או לנסות להציע להשתתף בחוג אחר?
    היא ילדה שאוהבת ספורט ואהבה את זה עוד מגיל קטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורה מודאג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורה מודאג - תגובה

    סמדר ריינר
    03/02/2011

    שלום לך,
    לא הבנתי מהפניה האם את ההורה המודאג? האם את מדריכת הכדור סל?
    לדעתי קודם כל יש להתייעץ עם מי שמנהל את החוג כדי הבין האם היא בכל זאת יכולה, למרות המגבלה להשתתף ולהשתמש יותר ביד הבריאה שלהאו שלמרות הנכות היא כן יכולה להשתמש ביד הנכה בעת המשחק. אם יש אפשרות כזו, היא עדיפה, על לא לנסות בכלל.
    מי שמנהל את החוג יכול לבחון אותה ולראות איך היא משתלבת. ואם זה ילך מצויין, ואם לא, צריך יהיה להכיל את האכזבה, להתמודד איתה ולהסתכל קדימה לעבר הדברים שכן היא יכולה לעשות. לא הייתי פוסלת את האפשרות מראש רק כדי להגן עליה מאכזבה, טוב שלילדה יש תקווה ושאיפות וכדאי לתת לה הזדמנות להוכיח את עצמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו