מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילדה בת 4 וחצי נודניקיתשלי03/02/2011
בתי הגדולה בת 4 וחצי, חכמה דעתנית, חברותית ויפה, בבית לא רוצה לשחק לבד אף פעם , או עם אחותה הקטנה או מנג'סת לנו ההורים. ( בחוץ משחקת עם חברות ועסוקה כל הזמן)כל הזמן נדבקת וזקוקה למגע אין סופי( כאלו מבקשת לחזור לתוך הרחם ממש...) לא משנה כמה תשומת לב מקבלת וכמה חום תמיד זקוקה לעוד.. לא מסוגלת כמעט להיות עם עצמה . גם שאני מעירה לה ומבקשת שתשחק לב או תעזוב אותי קצת היא ממשיכה. אני הרבה פעמים מרגישה שאני דוחה אותה, אבל קשה לי מאוד עם הרצון שלה להיות כל הזמן עליי, אשמח לקבל עצה בעניין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה שדולגה-בבקשה התייחסות
שלי09/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילדה בת 4 וחצי נודניקית - תגובה
סמדר ריינר09/02/2011שלום שלי,
לא נידבת פרטים רבים על המשפחה ועל הילדה כך שקשה לדעת ממה ההתנהגות נובעת. אני יכולה רק לשער, שמשהו בקשר ביניכם לא מאפשר לה להיות לבד בצורה רגועה. או שהיא לא סומכת שאם היא תהיה לבד לא ישכחו אותה או יעזבו אותה, או שלא ממש איפשרתם לה להיות לבד בכל מיני אופנים בלי להתערב לה בצורה יותר מדי חודרנית, או שניהם ביחד.
אני מציעה לעזור לה להתקדם בצורה הדרגתית, לתת לה לעשות פעילות קצרה, כמו לצבוע דף עבודה כשאתם יושבים לידה, אב לא מעורבים איתה מדי, אחר כך להגדיל את זה ליותר מפעילות קצרה, אחר כך ללכת כשהיא עובדת לבד ולחזור אחרי 5 דקות (ולהגיד לה כמובן) אחר כך להגדיל את זה ל-10 דקות, וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילדה בת 4.5 נודניקית
שלי09/02/2011לגבי, הרקע, ייש לה אחות בת שנתיים וחצי, המצב עם הגדולה הורע כאשר נולדה לה אחות... לפני שנתיים . למרות שאני נותנת לה הפעלות בבית לבד היא תמיד רוצה ביחד איתי, הדבר היחיד שהיא עושה לבד זה לראות טלוויזיה. חוץ מזה היא מתווכחת הרבה ומייללת שמשהו לא מוצא חן בעייניה.אני ובעלי חסרי סבלנות כלפיה- בגלל שהיא נודניקית וזה כדור שלג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילדה בת 4.5 נודניקית - תגובה
סמדר ריינר10/02/2011שלום שלי,
אין ןלי מה להוסיף מעבר למה שהצעתי. נסי את ההדרגתיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
