פחד מהגן אצל ילד בן 4

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פחד מהגן אצל ילד בן 4
    רפי
    03/02/2011

    בס"ד
    שלום לך.
    בני בן 4 וחצי, מזה כמה חודשים הוא מגיע נורא כועס ועצבני מהגן ונשאר כך כשעה אחרי הגעתו, הוא מחבק ומנשק אותנו הרבה. בבקרים מוצא את כל הסיבות שבעולם לא ללכת לגן, גם שלוקחים אותו הוא נכנס לגן עם הראש למטה מבלי להסתובב אלינו, שאנו שואלים אותו מה היה בגן הוא אומר "אני לא יכול לספר-לגלות" לשאלתנו אם הוא אוהב את הגננות הוא עונה "כל הילדים אוהבים את הגננות" אין לו חבר ספציפי שהוא מספר עליו קבוע, שאנחנו מעירים לגננות על מכות שהוא מקבל או דברים שמפריעים אנחנו נתקלים בתגובה תוקפנית ויצונית, שבוע שעבר הוצאנו את הילד מהגן , (רעייתי שתחי' כל יום בבוקר היתה בוכה אחרי שהיא שלחה אותו לגן והיתה אומרת לי שהיא שולחת אותו בלב כבד), מאז הוא פורח ולא עצבני וגם מעיז להגיד שלא היה לו טוב בגן וכו'. אנחנו מחפשים לו מסגרת חלופית, הגננת מערימה קשיים ומפעילה עלינו לחצים כבדים. שאלתי היא האם לפי התסמינים שראינו אצלו עשינו טוב שהוצאנו אותו ? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד מהגן אצל ילד בן 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד מהגן אצל ילד בן 4 - תגובה

    סמדר ריינר
    03/02/2011

    שלום רפי,
    לפי התאור שלך נשמע לי שעשיתם טוב. התשובה שלו "אני לא יכול לגלות" לגבי השאלה שלכם מה קורה בגן היא תשובה מדאיגה מאוד בעיני וכן התאור שלכם את התוקפנות של הגננת והלחצים שהיא מפעילה.
    נסו לדובב אותו עכשיו לגבי מה שקרה בגן, כשהוא מרגיש בטוח יותר, והבטיחו לו שמעכשיו איש לא יוכל לפגוע בו ובכל מקרה לאיש אסור לפגוע בו ולהגיד לו לא לספר לאבא ואמא ושאתם תשמרו עליו בכל מקרה.
    בהצלחה בהמשך הדרך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו