מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בכי של ילדה בת 4.5אמא מודאגת05/02/2011
אני אמא לשני ילדים:ילד בן 7 וילדה בת 4.5.ואנחנו מצפים לעוד תינוק.הבעיה היא שהילדה בזמן האחרון כל הזמן ממורמרת,בוכה מנסה להציק,עונה בחוצפה.
היא כל הזמן מדברת על התינוק:נעשה לו כך,נקנה לו כך..אנחנו מנסים להרגיע אותה כל הזמן אבל לפעמים רבות אני מתעייפת מהמצב ומרגישה חסרת אונים,
אני שמתי לב שזה התחיל בדיוק אחרי שנודע לנו שמצפים לבן למרות שהיא כל הזמן "ביקשה" שזו תהיה בת אחות. אני מרגשיה לפעמים "אשמה" מרוב הבכי שלה.ניסיתי לשתף אותה בקניות בגדים לתינוק זה עזר אבל רק לכמה ימים טח"כ היא חזרה לבכי הממושך ללא סיבה.
ברצוני לציין גם כן כי שלחתי הודעה לפני יותר משבועיים ולא עניתם לי.אני צריכה עצות דחוף!!
אודה לכם מאוד אם תוכלו להציע לי דרכים לטפל בעניין הזה כי אני מרגישה שלא יכולה להשתלט עליה ועל התקפי הזעם הפתאומיים שלה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכי של ילדה בת 4.5 - תגובה
סמדר ריינר05/02/2011שלום לך,
ייתכן שהילדה חוששת שתאבד את מקומה כשכבר לא תהיה הכי קטנה בבית ותהיו עסוקים עם תינוק. החשש שלה גם מוצדק בחלקו. כדי להרגיע אותה צריך להתייחס לחשש הזה. צריך לנסות לדבר איתה על כך שהיא אולי חוששת שיאהבו אותה פחות ושיהיה אליה פחות זמן, אחרי שתדברו איתה על כך היא תרגיש שסוף סוף מבינים ואתה ולא רק מנסים להרגיע על "ריק", ייתכן שבעקבות הדיבור הגלוי על כך היא תבטא יותר את חששותיה, אפשר לעודד אותה לכך בציור ובמשחק ולא רק בדיבור ולהיות סובלניים לביטויי המצוקה שלה. במקביל אפשר לדבר איתה על כך שתשדלו לתת מענה לחששות, להקדיש לה זמן נפרד אחרי הולדת התינוק (ואת זה יש לקיים ואפשר להתחיל כבר מעכשיו) וכם להגיד לה שזה טבעי שהיא גם תאהב את תינוק וגם תכעס ותקנא, ויש לכם מקום בלב לכל הרגשות שלה. אפשר גם לקנות ספרי ילדים שמדברים על הולדת אח ולהקריא לה אותם, כדי לאפשר המשך הזדהות, שיחה ועיבוד של הנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אמא מודאגת06/02/2011אני מודה לך מאוד על העצות שלך .ננסה לפעול בהתאם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה, ובהצלחה.
סמדר ריינר06/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
