מיטת מעבר - ילד בן שנה ו7 חודשים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מיטת מעבר - ילד בן שנה ו7 חודשים
    אסנת
    05/02/2011

    שלום רב,
    הילד שלי עבר למיטת מעבר בהיותו בן שנה ו4 חודשים. (לפני כ3 חודשים). הוא די גבוה לגילו ויום אחד הוא טיפס ונפל מהמיטה, והעדפתי שיעבור למיטה נמוכה.אני מודעת לכך שזה מאוד מוקדם, אבל מאז יש לנו טקסי שינה ארוכים מאוד : הוא יורד כל הזמן מהמיטה. עד לפני כמה ימים היינו יושבים איתו בחדר עד שנרדם, אך אני יודעת שזה לא הפיתרון.הוא קם אלינו וחוזר לאחר שאנו מעירים לו לחזור למיטה ולשים את הראש והוא צוחק, כי חושב שאנו משחקים איתו.חשוב לציין שבמיטת התינוק הוא היה נרדם לבד עם מוצץ כבר בגיל מאוד מאוד צעיר.
    בנוסף לכך, הוא כבר לא ישן כמו פעם לילה שלם, הוא קם המון באמצע הלילה אלינו למיטה, ורוצה לשחק, אנחנו לא מצליחים להרדים אותו בחזרה, רק בעזרת טלויזיה.מצטערת על אורך ההודעה אך רצינו עזרה מקצועית , כי אנו רוצים לעשות את הדבר הנכון. תודה מראש על התגובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסיפה עוד מידע חשוב

    אסנת
    05/02/2011

    חשוב לי לציין שהילד איתי בבית, הוא ילד יחיד, והוא מקבל את מלוא תשומת הלב ממני כל היום , ואביו גם מקדיש לו זמן לאחר שעות העבודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסיפה עוד מידע חשוב - תגובה

    סמדר ריינר
    06/02/2011

    שלום אוסנת,
    אם הילד לא לקוח אתכם ברצינות וחושב שתאם משחקים איתו כנראה שהטון שאתם משתמשים בו הוא לא מספיק תקיף והחלטי. אתם כנראה מאוד לא רוצים שהוא ייעלב ויבכה. אב מידה מסויימת של עבלון תהיה כאן, אין מה לעשות, ואת זה צריך לעבור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו