מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מיטת מעבר - ילד בן שנה ו7 חודשיםאסנת05/02/2011
שלום רב,
הילד שלי עבר למיטת מעבר בהיותו בן שנה ו4 חודשים. (לפני כ3 חודשים). הוא די גבוה לגילו ויום אחד הוא טיפס ונפל מהמיטה, והעדפתי שיעבור למיטה נמוכה.אני מודעת לכך שזה מאוד מוקדם, אבל מאז יש לנו טקסי שינה ארוכים מאוד : הוא יורד כל הזמן מהמיטה. עד לפני כמה ימים היינו יושבים איתו בחדר עד שנרדם, אך אני יודעת שזה לא הפיתרון.הוא קם אלינו וחוזר לאחר שאנו מעירים לו לחזור למיטה ולשים את הראש והוא צוחק, כי חושב שאנו משחקים איתו.חשוב לציין שבמיטת התינוק הוא היה נרדם לבד עם מוצץ כבר בגיל מאוד מאוד צעיר.
בנוסף לכך, הוא כבר לא ישן כמו פעם לילה שלם, הוא קם המון באמצע הלילה אלינו למיטה, ורוצה לשחק, אנחנו לא מצליחים להרדים אותו בחזרה, רק בעזרת טלויזיה.מצטערת על אורך ההודעה אך רצינו עזרה מקצועית , כי אנו רוצים לעשות את הדבר הנכון. תודה מראש על התגובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה עוד מידע חשוב
אסנת05/02/2011חשוב לי לציין שהילד איתי בבית, הוא ילד יחיד, והוא מקבל את מלוא תשומת הלב ממני כל היום , ואביו גם מקדיש לו זמן לאחר שעות העבודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוסיפה עוד מידע חשוב - תגובה
סמדר ריינר06/02/2011שלום אוסנת,
אם הילד לא לקוח אתכם ברצינות וחושב שתאם משחקים איתו כנראה שהטון שאתם משתמשים בו הוא לא מספיק תקיף והחלטי. אתם כנראה מאוד לא רוצים שהוא ייעלב ויבכה. אב מידה מסויימת של עבלון תהיה כאן, אין מה לעשות, ואת זה צריך לעבור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
