ויסות חושי-לעלות לכיתה א?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ויסות חושי-לעלות לכיתה א?
    מיטל
    05/02/2011

    ביקרתי אצל מרפאה בעיסוק כי בני בן ה5 וחצי לא אחז נכון את העיפרון,זו גילתה שבני סובל מ וויסות חושי.פעם בשבוע אנו הולכים ל"טיפול" ל45 דק'.היא היתה גם בביקור של שעה בגן של בני.והחליטה על פי איבחונה שאין בני מתאים לעלות לכיתה א{הוא יודע לקרוא}.
    אמנם ילדי מפונק והיה לנו בן יחיד 5 שנים{עד שנולדה לו אחות}.אבל לא לעלות לכיתה א'??
    אני מאד מבולבלת,
    רציתי לדעת למי עוד אני יכולה לפנות ש"יחליט"עבורי אם בני מתאים לעלות לכיתה א??אני לא רוצה להסתמך רק על דעתה של המרפאה בעסוק זה {אולי לא איבחנה נכון??}
    לאן עלי לפנות?
    פסיכולוג?
    נוירולוג?
    רופא ילדים??
    לאן????
    אודה לכם אם תעזרו לי!!לי אין מושג בנושאים אלו ואני דואגת שלא אעשה את הצעד המשמעותי הזה נכון.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויסות חושי-לעלות לכיתה א?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויסות חושי-לעלות לכיתה א? - תגובה

    ד''ר שירי שדה שרביט
    05/02/2011

    מיטל שלום,
    כתובת מתאימה להתייעצות במקרה זה היא הגננת ופסיכולוגית הגן. איני מכירה את פרטי המקרה מן הסתם, אולם לגבי ילדים שקיימת התלבטות מצד המערכת לגבי עלייתם לכיתה א', עד חודש פברואר הגננת היתה אמורה כבר לפנות אליכם בנושא. לכן כדאי לשוחח עמה.
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו