עצה מה לעשות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עצה מה לעשות
    שירין
    06/02/2011

    יש לי ילדה בת 4 וחצי ותינוקת בת 8 חודשים, הגדולה קיבלה את הקטנה ממש בסדר, הכל היה בסדר. הגדולה שלי שהייתה תינוקת הייתה עם אצבע בפה ואנחנו ניסנו לגמול אותה למוצץ, לאחרונה עברנו לבית חדש... היא זרקה את המוצץ כי היא אמרה שהיא כבר גדולה ויש לה חדר של גדולים, אבל בלילה היא חוזרת לפעמים לאצבע..
    השאלה שלי האם להחזיר לה את המוצץ כי אני מעדיפה מוצץ מאצבע, או לא לבטל את זה שהיא זרקה את המוצץ???
    אנחנו אובדי עצות, אתמול בלילה היא התחילה לשים את האצבע ושהוצאנו לה היא התחילה לבכות ולא הפסיקה...
    מה עושים??? מה הדרך הטובה להתמודד עם המצב מבלי לפגוע יותר מידי בילדה???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצה מה לעשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה מה לעשות - תגובה

    ליאת גרוס
    06/02/2011

    שלום שירן
    ממש לא להחזיר את המוצץ...ילדה בגילה כבר אמורה להיגמל מחפץ חיצוני שכזה.
    אצבע לדעתי, בעיקר אם זה רק במיטה בלילה זה פחות נורא. זה חלק ממנה וזה זמין תמיד. אל תוציאו אנרגיות מיותרות על מריבות בנושא. סיכוי גבוה שזה פשוט יעבור לבד עם הזמן. אם הלחץ הוא מפגיעה בשיניים, ניתן לנסות להוציא לה את האצבע מהפה כשהיא ישנה עמוק.
    כנראה זקוקה לזה כאלמנט מרגיע כדי להיכנס לשינה. בעיקר בבית חדש...
    לדעתי כדאי לאפשר לה.כשתרגיש רגועה ובטוחה יותר תפסיק לבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו