איבוד קרוב משפחה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איבוד קרוב משפחה
    מיטל
    06/02/2011

    הי,
    לפני כ-שבועיים איבדתי את דודתי היקרה בתאונת דרכים.
    בני בן השנתיים היה קשור אליה מאוד ברמה יומיומית של שיחות טלפוניות והיינו נפגשים לפחות כפעם בשבוע.ממש סבתא נוספת.
    מאז המקרה,לא ממש הזכרתי אותה בפניו,כי אני חוששת שהוא ירצה לדבר איתה ולפגוש אותה.
    למעשה,הוא שאל עליה כפעמיים ופשוט אמרתי לו שהיא הלכה לנוח.
    ברור לי שהוא לא יזכור אותה כשיגדל אלא רק מסיפורים שלי ומתמונות אך מה עליי לעשות כעת?
    אני חוששת שהוא לא ירגיש כאילו היא "נטשה" אותו. בנוסף, בעלה,דוד שלי,שרד את התאונה ועדיין לא הפגשתי ביניהם כי שוב,ברגע שהוא יראה אותו,הוא ישאל על דודה שלי ואני לא ממש יודעת מה לעשות.
    אשמח לשמוע את עצתכם
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איבוד קרוב משפחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבוד קרוב משפחה - תגובה

    ליאת גרוס
    06/02/2011

    שלום מיטל
    לדעתי אסור לשמור כזה דבר בסוד. גם לא מילד בן שנתיים.
    בפעם הבאה שישאל צריך לספר לו שהיא נפטרה ועלתה לשמיים (אם זה הסבר מקובל עליכם). שטוב לה אבל היא במקום אחר ולא תחזור אף פעם.
    הוא הרי לא יבין ויחזור וישאל שוב ושוב בסיטואציות שונות. צריך לחזור על ההסבר.לא לשקר ולא להסתיר. הוא יתמודד בדרכו.
    כדאי להגיד שטוב לה במקום בו היא נמצאת. מותר להגיד שגם את עצובה שלא תראי אותה שוב.
    בלי סודות.הוא הרי יגלה מתי שהוא...
    משתתפת בצערך
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו