התייעצות...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות...
    שני
    06/02/2011

    שלום,אני אמא לילד בן שש וחצי ,התגרשתי לפני חודש וחצי (יש לי בן נוסף בן שנה ושבעה חודשים)שמתי לב שבכל פעם שבני חוזר משבת עם אבא שלו יש לו שאלות לגבי נושאים שנוגעים במיניות.מקרה אחד של שאלה מאיפה התינוק יוצא,פעם נוספת הוא סיפר לסבא שמהאשכים יוצא תינוקות במקרה האחרון שהוא שאל מאיפה תינוק יוצא הגרוש שלי התקשר לספר לי שהם ראו ביחד סרט שהיה שם עניין של דם בתחתון(מחזור)והוא שאל אותו למה יש דם אז הוא סיפר לו שיש דבר שנקרא נידה .אני חייבת לציין שרתחתי כולי מהעניין שבגיל שש וחצי בני צריך להיות חשוף לסרטים כאלה .מה אני עושה עם העניין הזה?אני מודאגת,נכון שבשלב מסויים בחיים ילדים חשופים לדברים וגם שואלים שאלות רק שזה נראה לי ממש מוקדם .בבקשה תענו לי בהקדם,תודה שני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות... - תגובה

    ליאת גרוס
    06/02/2011

    שלום שני
    את לגמרי צודקת שתכנים אלו אינם מתאימים לילד בגיל זה וכי רצוי שלא יחשף לסרטים מסוג זה.
    יחד עם זאת, את הנעשה אין להשיב. חשוב לענות לשאלותיו באופן המותאם לגילו ולא להתחמק. ישנם ספרים המותאמים לגיל זה העוסקים ב"מאיפה באים תינוקות לעולם?" חשוב לא לשדר לו שאביו עשה משהו רע בכך שחשף אותו לתכנים אלו על מנת לא להעמיד אותו בקונפליקט נאמנויות.
    אם לא נחשף לתכנים מיניים של ממש לא נראה לי שנגרם נזק בלתי הפיך. ליתר ביטחון הישארי עם יד על הדופק לגבי התנהגויות בעלות אופן מיני או התנהגויות המביעות מצוקה.סביר שלא יופיעו כאלה. אם בכל זאת עולים, צרי עימנו קשר ונחשוב כיצד להתמודד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות,ה

    שני
    06/02/2011

    קודם כל תודה על התשובה המהירה .יש לי שאלה נוספת בנוגע לגרוש שלי ,איך אני מבהירה לו שלא יחשוף את הילד לתכני אלו?סביר להניח שאם זה יבוא ממני אז הוא לא יקבל את זה.אודה על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות,ה - תגובה

    ליאת גרוס
    06/02/2011

    שלום שני
    את צודקת שאולי לא נכון שהדברים יבואו ממך.
    זה גם מסוכן לערב את המורה או עובדת רווחה בשלב זה.
    הכי גרוע להעביר את המסר דרך הילד.
    נראה לי שהרע במיעוטו יהיה לנסות ולבקש ממנו באופן ישיר. בלי ביקורת.אולי כבר הבין את זה לבד לאור השאלות שעלו...
    הלוואי והיה לי פתרון טוב יותר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו