מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גירשיןים06/02/2011
שלום, אני אמא לשני ילדים בן 4 ובת 10 חודשים.
הבן שלי עבר השנה הרבה שינויים - בחודש מרץ נולדה לו אחות, בחודש אוגוסט עברנו לבית חדש, בחודש ספטמבר התחיל גן חדש ובחודש נובמבר התחלנו הליך של גירושין שחודש לאחריו בן זוגי עזב את הבית. הילד שלי ממש אבוד. הוא מאוד קשור לאבא שלו הוא התחיל להפנים שרואה אותו רק פעמיים בשבוע והתחיל לפתח התנהגות אלימה הן מילולית והן פיזית כלפי חבריו לגן וכלפי אחתו הקטנה.
הגננת זימנה אותי לשיחה ואני מתכוונת ללכת איתו ליעוץ אבל רציתי לדעת בינתיים איך אני יכולה לעזור לו? אני נותנת לו המון כדי שלא ירגיש עצוב ואני חוששת שאולי אני לא פועלת היטב ועלי להמשיך להציב לו גבולות ..?
אשמח לקבל עצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירשין - תגובה
ליאת גרוס06/02/2011שלום ים
ראשית חשוב להמשיך להתנהל מולו כפי שהיה עד כה. נסיונות לפצות אינם יעילים ועלולים להזיק.הוא זקוק להרגעה וביטחון לא לפיצוי חומרי.
שנית - לדעתי האישית, ויש כאלו שחושבים אחרת, במצב שאת מתארת וכאשר הילד הוא בן 4 לא מומלץ לקחת את הילד ליעוץ אלא לפנות להדרכת הורים אצל אנשי מקצוע המתמחים בטיפול משפחתי בעקבות גירושים. הכי נכון שתלכו שניכם(שני ההורים) כדי לדעת איך להתנהל מול הילד במציאות החדשה . אם אי אפשר יחד לכו בנפרד, אבל לאותה דמות מקצעית. התנהלות נכונה שלכם תוביל לשינוי מהיר ונכון הרבה יותר מאשר טיפול פרטני בילד. הגירושים הם הגורם המרכזי לקושי והתנהלות נכונה שלכם גם תפחית אותו. אם המציאות החיצונית לא תשתנה חבל לבזבז כסף וזמן על ייעוץ וטיפול פרטני לילד.
זו דעתי מתוך נסיון וקריאת מחקרים רבים בנושא.
כדאי לשמוע דיעות נוספות בטרם תחליטו.
מקווה שהגירושים יביאו איתם שקט ורגיעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
