בני בן ה9 גיל התבגרות?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן ה9 גיל התבגרות?
    מאיה כהן
    07/02/2011

    שלום רב,
    י שמי מאיה ולבני הבכור קוראים גיא .ה לקום בבוקר בזמן ] הבוקר מתחיל בצעקות ועד שהוא חוזר מבית הספר שתמי הוא מוצא סיבות לריב איתי ולהתווכח איתי..ראני מרגישה כי אנו רבים המון על כל דבר קטן, , בשנה האחרונה אני מרגישה כי אני מאבדת אותו, בני בן 9 כל הזמן מרגיש כי אני לא אוהבת אותו, כועס ורוטן כל הזמן, הוא גם אומר לי זאת, אני מרגישה כי כל הזמן אנו רבים דבר האינו אופיני לגיל זה.
    הוא גם מפחד מאוד ממני ומהתגובות שלי, אציין כי אני כועסת עליו המון, למרות שבזמן האחרון עשיתי איתו ימי כיף וישבנו יחד, אבל למחרת הכל חוזר על עצמו.

    אשמח לעצה. המצפון שלי לא נותן לי מנוחה אחרי שאני כועסת עליו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני בן ה9 גיל התבגרות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני בן ה9 גיל התבגרות? - תגובה

    סמדר ריינר
    07/02/2011

    שלום מאיה,
    לא ציינת היכן אביו של גיא ואם הוא יכול לעזור לך בעניין. לא נראה לי שזה קשור גי ההתבגרות, נשמע לי מהתאור שזה קשור יחסים בינך ובינו. מאחר ובעניין נשמך כבר שנה והגיע למצב של החמרה די גדולה הייתי ממליצה לך לא לחכות ולפנות להדרכת הורים מסודרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו