מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- השפעת התנהגותי... מי,מה,מו...זהר07/02/2011
שלום רב,
אנחנו הורים פרודים לילד בן 3.3. כבר כמעט 1/2 שנה.. כעת מסתדרים טוב יותר- כשכל 1 מאיתנו, בסופו של יום ישן בביתו.בליל שישי פעם בשבועיים בני ישן אצל אביו.. בשבועות האחרונים הילד לא שש לבלות עם אביו, אך אני לא מוותרת- בעדינות.. כתגובה לכך, בילינו שלותינו יחדיו די הרבה .. והיה נחמד מאוד (ואין בכוונתינו לחזור ולחיות כמשפחה..).. בשישי האחרון הוזמנתי לארוחת ערב עם ה"בנים", בבית האב, וילדי ביקש שאשאר לישון איתם.. הוזמנתי ע"י אביו, שנענה לבקשת ילדנו, לישון בבית.. נשארתי לישון , במיטת אבי ילדי (אגב, ללא מגע בינינו... אילו היה תלוי בי-היינו מתכרבלים...).. בבוקר שתיתי קפה, ועזבתי אותם לבלות ת'שבת...
(אנקדוטה קצרצרה, קטנה, ללא כככככככככככככל הפרטים..)
אבקש "ניתוח" התנהגותי והשפעתה על ילדי... תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השפעת התנהגותי... מי,מה,מו... - תגובה
סמדר ריינר07/02/2011שלום זהר,
את צודקת כשאת מרגישה שמשהו לא מתאים בהתנהגותך/כם. ההתנהגות הזו מבלבלת את הילד בשני מישורים - אחד כשהוא חושב שאפשר להכחיש את המציאות ולהתנהג כאילו חזרתם, והשני, כשהוא חושב שיש בכוחו להחזיר ואתכם וזה נותן לו הרבה מדי כוח יחסית לילד בן 3 וזה עלול להיות מאוד מפחיד עבורו. כי אם הוא מנהל את המבוגרים - מי ידאג לכל העניינים שצריך לדאוג להם והם גדולים עליו באמת? אם תמשיכו כך צפויות בעיות בקבלת גבולות, פחדים וחרדות ועוד ...
אני ממליצה לא לעשות פעיליות ביחד, אתם לא המשפחה שהייתם, ובכך צריך להכיר, עם כל הכאב. המקומות היחידים שבהם נראה שזה בסדר שתופיעו שניכם זה לאירועים בגן, או כשחוגגים לו יום הולדת. וזהו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסמדר ריינר- תודה גדולה
זהר08/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמחתי לעזור.
סמדר ריינר09/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
