מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ד"ר שרי גולשטייןפנטומס07/02/2011
האם מישהו יכול לתת חוות דעת על הפסיכולוגית ד"ר שרי גולדשטיין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסיכולוגית גרועה ומסכונת
שרון10/04/2012פסיכולוגית גרועה ביותר שהדבר המנחה שלה והמעניין ביותר אצלה יותר מהטיפול זה הכסף. היא תדאג להגיד כמה חשוב להגיע אליה לכמה מפגשים בשבוע ותוצאות אין!!!!
לצערי הרב הנזק שהיא גרמה לביתי גדול ובלתי הפיך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלמי תודה
תמרה10/04/2012לג"ב סמדר ריינר
תודה על התשובה המהירה
בברכה תמרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן גרועה ולא נחמדה
שרונה22/08/2014לא פלא שמטפלת באוטיסטים. מסרבת לקבל לטיפול בטענות שונות ולא נכונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסיכולגית גרועה ביותר!!!
הדס31/12/2014היינו שלושה מפגשים אצל ד"ר שרי גולדשטיין כאשר שני המפגשים הראשונים נערכו בדיוק כ 20 דקות שבהם למעט ללחוץ לבני את היד ולסכם איתו שאם יתנהג כל השבוע יפה יקבל ממנה מתנה ומאמא מדבקה לא עשתה דבר נוסף . במפגש השלישי נאלצנו להמתין כ 20 דקות בביתה עד שתסיים שיחת טלפון ושוב קיבלה אותנו לזמן קצר שבזמן הזה אני הייתי צריכה להגיד לה איך להתנהל מול הילד שלי.
בהגיענו למפגש הרביעי שאנחנו כבר במעלית למטה היא מתקשרת להגיד לי שנצטרך להמתין כ 15 דקות מאחר ולא יכולה לקבל אותנו כי היא צריכה לקבל תשובות של בדיקות דם של בתה, נשמע הגיוני!!! קבעת לנו שעה אנחנו מטופלים שלך איזה מין התנהגות זו . ושלא לדבר על זה שזו הפעם רביעית שהיא דחתה אותנו או ביטלה לנו מפגשים כתוצאה מדברים אישים כמו לקבל שיחת טלפון מבתה שגרה בחו"ל.
ושיטת הטיפול שלה ממש גרועה ולא מגיעה לשום הישגים.
אני ממש מציעה לכל מי ששוקל להגיע אליה לעשות חושבים טוב טוב היא לא מקצועית בעליל ואכן מה שמעניין אותה זה כסף בלבד!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
