מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן 4 שלא מספר על אלימות כלפיותמיר07/02/2011
שלום, בני בן 4.5 ילד שקט ומקסים, כאשר משחק עם חברים או אחותו ופוגעים בו נפשית או פיזית
מגיב באלימות. מוכן להודות שהרביץ אך לא מוכן לספר מדוע. מה גרם להתנהגותו גם במחיר שיאשימו אותו וישלח להירגע. אנו מנסים כל דרך אפשרית, אין ספור שיחות והסברים למה חשוב לנו לדעת את האמת אך לשוא. הוא בשלב מסוים פשוט נאטם וזה די מבהיל.
במשפחה יש אחות בת 7 ואח תינוק בן חצי שנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 4 שלא מספר על אלימות כלפיו - תגובה
סמדר ריינר08/02/2011שלום תמיר,
יכול להיות שמאוד מלחיץ אותו כשאתם מנסים בכל מחיר לדעת את האמת, וזה מרגיש לו כמו חקירה. האמת? זה לא כל כך חשוב מה האמת. אין אמת עובדתית אחת תמיד. מה שחשוב זו האמת הריגשית. חשוב ברוגע, אולי אחרי שהעניין בכלל נרגע לדבר איתו על כך שלפעמים הוא כנראה מרגיש נורא לא נעים והוא כל כך זועם שהוא מרגיש שהוא חייב להרביץ, ויש עוד דרכים לפתור את ההרגשה הרעה, למשל לספר למבוגר, למשל להגיד שלא נעים לו או לא מתאים לו, להפסיק את המשחק וכו'. תסו לתת לו דוגמאות ממכם, מה קורה כשאתם נעלבים, שירגיש שהוא לא לבד, זה קורה לכולם ויש פתרונות לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגוסה לסמדר
תמיר08/02/2011שלום סמדר,
ראשית תודה, לעיניינו, הילד מספר את אשר ארע, הוא איננו רוצה לספר למה נקט באלימות. לעיתים הוא איננו אשם ומגונן על האחר אפילו אם זה עולה לו בעונש.
לי זה ניראה התמוהה למה הוא איננו מספר מה עשו לו.
אני מנסה בכל דרך אפשרית להגיע איליו אך הוא ממש נחסם ומתכנס בתוך עצמו.
האם זה נראה לך טיבעי, שכיח לגילו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגוסה לסמדר - תגובה
סמדר ריינר09/02/2011שלום תמיר,
אני הבנתי מה הבעיה, אני לא יודעת אם זה שכיח או לא, ואני חושבת שאתם פשוט צריכים להניח לזה. זה מה שהתכוונתי בתשובתי. לא כל כך חשוב בעיני אם הוא אשם או לא, חשוב שתנסו להניח לזה ולא לחקור אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
