ילד בן 4 שלא מספר על אלימות כלפיו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 4 שלא מספר על אלימות כלפיו
    תמיר
    07/02/2011

    שלום, בני בן 4.5 ילד שקט ומקסים, כאשר משחק עם חברים או אחותו ופוגעים בו נפשית או פיזית

    מגיב באלימות. מוכן להודות שהרביץ אך לא מוכן לספר מדוע. מה גרם להתנהגותו גם במחיר שיאשימו אותו וישלח להירגע. אנו מנסים כל דרך אפשרית, אין ספור שיחות והסברים למה חשוב לנו לדעת את האמת אך לשוא. הוא בשלב מסוים פשוט נאטם וזה די מבהיל.

    במשפחה יש אחות בת 7 ואח תינוק בן חצי שנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 4 שלא מספר על אלימות כלפיו - תגובה

    סמדר ריינר
    08/02/2011

    שלום תמיר,
    יכול להיות שמאוד מלחיץ אותו כשאתם מנסים בכל מחיר לדעת את האמת, וזה מרגיש לו כמו חקירה. האמת? זה לא כל כך חשוב מה האמת. אין אמת עובדתית אחת תמיד. מה שחשוב זו האמת הריגשית. חשוב ברוגע, אולי אחרי שהעניין בכלל נרגע לדבר איתו על כך שלפעמים הוא כנראה מרגיש נורא לא נעים והוא כל כך זועם שהוא מרגיש שהוא חייב להרביץ, ויש עוד דרכים לפתור את ההרגשה הרעה, למשל לספר למבוגר, למשל להגיד שלא נעים לו או לא מתאים לו, להפסיק את המשחק וכו'. תסו לתת לו דוגמאות ממכם, מה קורה כשאתם נעלבים, שירגיש שהוא לא לבד, זה קורה לכולם ויש פתרונות לכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגוסה לסמדר

    תמיר
    08/02/2011

    שלום סמדר,

    ראשית תודה, לעיניינו, הילד מספר את אשר ארע, הוא איננו רוצה לספר למה נקט באלימות. לעיתים הוא איננו אשם ומגונן על האחר אפילו אם זה עולה לו בעונש.

    לי זה ניראה התמוהה למה הוא איננו מספר מה עשו לו.

    אני מנסה בכל דרך אפשרית להגיע איליו אך הוא ממש נחסם ומתכנס בתוך עצמו.

    האם זה נראה לך טיבעי, שכיח לגילו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגוסה לסמדר - תגובה

    סמדר ריינר
    09/02/2011

    שלום תמיר,
    אני הבנתי מה הבעיה, אני לא יודעת אם זה שכיח או לא, ואני חושבת שאתם פשוט צריכים להניח לזה. זה מה שהתכוונתי בתשובתי. לא כל כך חשוב בעיני אם הוא אשם או לא, חשוב שתנסו להניח לזה ולא לחקור אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו