אבחון קבוצתי לילדי גן...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אבחון קבוצתי לילדי גן...
    יעל
    10/02/2011

    ערב טוב.
    בני נמצא בגן חובה.
    לנו ברור שהוא נשאר שנה נוספת בגן אבל הפסיכולוגית של הגן עושה דבר שנקרא "אבחון קבוצתי" לילדים שאמורים לעלות לכתה א' כדי לראות אם הם יכולים לשבת במסגרת של כתה בזמן של שיעור.. ואיך נערך האבחון? לקחו קבוצת ילדים (שיש התלבטות האם להשאירם שנה נוספת בגן), הושיבו כל ילד ליד שולחן, כל ילד קיבל חוברת ובמשך 45 דקות הילדים היו צריכים לבצע משימות עפ"י ההוראות שנתנה הפסיכולוגית.
    שוחחתי עם גננת שילוב מאזור אחר בארץ,שהזדעזעה ממה שסיפרתי והתייעצה עם פסיכולוגית שאמרה שאסור לעשות לילדים כזה אבחון כי זה מתסכל אותם.
    רציתי לשמוע מה דעתכם על אבחון כזה לילדי גן חובה.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבחון קבוצתי לילדי גן...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שכמה שאלות...

    יעל
    12/02/2011

    בגן החתימו אותנו על ויתור סודיות (לטובת אותו אבחון קבוצתי)
    האם "בזכות" אותו ויתור סודיות מותר לפסיכולוגית של הגן והעביר מידע על הילד שלי לפסיכולוג של בית הספר? האם לי, כהורה, מותר לבקש לראות את התיק של בני מהשירות הפסיכולוגי? האם מותר לי לבטל את ויתור הסודיות על מנת שלא יגיע מידע מפסיכולוג הגן לביה"ס?
    אשמח לתשובות...
    יעל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שכמה שאלות... - תגובה

    ליאת גרוס
    14/02/2011

    מותר לך לבקש לראות את התיק מהשירות הפסיכולוגי. בהחלט.
    כדאי לך גם לקבוע פגישה עם פסיכולוגית הגן שאבחנה (לא בגן) ולשוחח איתוה פסיכולוגית זו אינה של הגננת אלא שלכם ושל הילד. שוחחי איתה. שתפי אותה בהתלבטויותייך וחששותייך. את יכולה לבטל כל מה שחתמת אבל כדאי לך לשתף פעולה עם המערכת ורק אם זה לא הולך להיכנס למאבק. אתם באותו צד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התגובה והבהרה

    יעל
    14/02/2011

    היתה לנו בשנה שעברה פסיכולוגית שאבחנה את הילד באבחון שגוי.
    בגלל המקרה הזה, החליפו פסיכולוג לגן. את כל המידע על הילד אני רוצה להעביר לביה"ס. אני לא רוצה שיגיע לביה"ס האבחון השגוי של הפסיכולוגית..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובה לשאלות שלי...

    יעל
    13/02/2011

    העניין קצת קריטי עבורנו....
    תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובה לשאלות שלי... - תגובה

    ליאת גרוס
    14/02/2011

    את גם יכולה לפנות לשירות הפסיכולוגי של העייריה או המועצה בה את גרה ולבקש שיחה פרטית עם הפסיכולוגית (לא דרך הגננת).. זו זכותך וזה שירות שהעירייה נותנת ללא תשלום.
    במקביל את גם מוזמנת מלפנות להתייעצות פרטית או לאבחון בשלות מלא באופן פרטי על מנת מלקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור ביתך.

    קיראי את תשובותי מהאחרונה לראשונה

    בהצלחה

    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון קבוצתי לילדי גן... - תגובה

    ליאת גרוס
    14/02/2011

    שלום יעל
    אבחון כמו שאת מתארת נעשה במקומות רבים בארץ והוא אחד המדדים להחלטה לגבי מוכנות לכיתה א'. לא תמיד הגננת יכולה לשבת עם כל אחד בנפרד. בטח לא הפסיכולוגית של הגן. גם ההדמיה ללימודים היא גורם חשוב ממנו ניתן ללמוד הרבה. זוהי אינפורמציה חשובה מאד אותנהלא ניתן ללמוד באבחון פרטי.
    אבחון זה בודק מדדים רבים הרלוונטים למוכנות לכיתה א'. גם יכולתו ורצונו של הילד לשבת ולעבוד הינהנ פקטור חשוב שיכול לסייע בהתלבטות.
    אבחון קבוצתי כזה לא אמור להיות חוויה מתסכלת. ממש לא. הוא נערך באווירה נעימה ולא מאיימת . במידה והוא מעורר תסכול אצל ילד זה או אחר - ניתן להסיק שהילד אינו בשל לעלות לבית הספר בו יושבים כל יום 5 פעמים 45 דקות.
    אל תעסיקי את עצמך באבחון זה. בררי מהי המדיניות אצלכם בנוגע להשארה.האם עמדת ההורים מספיקה או שיש צורך גם בהמלצת גננת או פסיכולוגית ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו