ילד בכיתה א'

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בכיתה א'
    טלי כהן
    11/02/2011

    שלום
    בני בן 6.5 והוא בכיתה א', ילד מקסים, חברותי, נבון.
    הבעיה שאין לו חבר קרוב בכיתה, הוא משחק עם הילדים בהפסקות בכדורגל, הולך פעמיים בשבוע לחוג כדורגל, אבל אף פעם לא הזמין אותו חבר אליו הביתה וכשהוא הזמין חבר להורים היו תירוצים שאני לא יודעת האם הם נכונים או שלא.
    דיברתי עם המורה על העניין ולטענתה הוא משתלב מצויין, משחק עם חברים.
    הוא מאוד רוצה להזמין חברים ושיזמנו אותו.
    אבל לאחר מספר נסיונות אני לא מתכוונת לרדוף אחר הילדים.
    איך קורה דבר כזה? שילד ממש מקסים מכל הבחינות אין לו חבר של ממש בכיתה
    ומה עושים?????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בכיתה א'

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בכיתה א' - תגובה

    ליאת גרוס
    14/02/2011

    שלום טלי
    לילדים רבים בגיל זה אין חבר אחד קרוב וזה בסדר גמור.
    העובדה כי אינו נפגש עם חברים אחה"צ מדאיגה מעט יותר. לכי איתו לגן השעשועים וערכי תצפית על מה שקורה שם. האם דחוי? האם יוזם? האם מתמיד במשחק ? האם תלוי בך? וכו'
    העובדה שמסתדר בבית הספר מרגיעה וניתן להסיק כי אין לו קושי ממשי אלא חוסר ביטחון מסויים עליו ניתן לעבוד. המשיכי לנסות להזמין חברים. אפשרות נוספת - צרי קשר עם אימהות רלוונטיות והזמיני אותן יחד עם ילדם.
    ועוד דבר חשוב... אל תקריני לחץ מצידך או דאגה כי קיימת בעייה. את עלולה להחמיר את המצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו