התבודדות של נער מתבגר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התבודדות של נער מתבגר
    לי
    11/02/2011

    שלום
    בני בן 15 הילד מתבודד בבית הספר וגם לאחר שעות הלימודים אין לו שום התקשרות עם חבר
    בעבר היו לו חברים רבים
    כאשר אנו שואלים הוא טוען שהחברים בכיתה לא מעניינים אותו דיברנו עם הסגל של בית הספר על הבעיה ואכן גם הם מודעים להסתגרות
    פנינו לפסיכולוג פרטי הוא היה מספר מפגשים אך הוא אינו היה מעוניין לדבר וכול הזמן טען שאין לו שום בעיה
    חשוב לציין שאנו מתמודדים עם מוות במשפחה האישית על אדם שהיה מאוד משמעותי וחשוב בחייו
    אנו לא מצליחים לעזור האם יש גורם אחר חוץ מפסיכולוג שיוכל לעזור אולי איזו שהוא גורם שיעבוד על ההווה ויעזור לו בביטחון

    לתשובה אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התבודדות של נער מתבגר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התבודדות של נער מתבגר - תגובה

    סמדר ריינר
    11/02/2011

    שלום מרב,
    הדבר היחידי שניתן אולי לנסות הוא טיפול משפחתי. מאחר וייתכן שחלק מההתנגדות שלו לטיפול נובעת מהחשש שלו מסטיגמה ומכך שיש כאילו טענה שהוא לא בסדר. בטיפול משפחתי כולם נמצאים בטיפול ולא רק הוא. זה דבר אחד. שנית, ייתכן שההסתגרות שמגיעה כרגע, קושרה באמת לדינמיקה משפחתית באופן כלשהו, וייתכן שהילד שלכם מבטא סוג של דיכאון או ייאוש שהוא לא רק שלו אבל יוצא רק דרכו, כחלק מתפקיד משפחתי שהוא נכנס אליו. את כל הדברים האלה כדאי לבדוק לעומק בטיפול שלקוח בחשבון את הדינמיקה בכל המשפחה. טיפול משפחתי יכול להשפיע עליו ולהיות יעיל עבורו גם אם הוא עצמו לא יסכים לפגישות ורק אתם תשתתפו בהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו