רגישות יתר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • רגישות יתר
    גליה
    12/02/2011

    יש לי ילדה בת 5 שניראה לי שהיא רגישה מדי וזה החל לאחרונה כל שיר שהיא שומעת שקצת עצוב היא בוכה ואפילו שיש מנגינה עצובה היא בוכה מתרגשת מכל דבר
    אנחנו נמצאים בגינה היא משחקת עם חברים ופתאום היא בוכה אני שואלת למה? היא עונה "יש לי את השיר של אמא בלב" (הם למדו שירים בגן ליום המשפחה) הבנתי שצריך לתת חיבוק ולדבר איתה שאני אוהבת ולא יעזוב אותה והכל אבל זה כבר לא עוזר אני חוששת שהרגישות הזו תמשיך איתה הלאה אני לא רוצה שהיא תהיה כל כך רגישה
    אין לי כלים להתמודד עם זה, האם זה תקופה וזה יעבור? האם להתעלם ? האם להמשיך בחיבוקים ומילים יפות שאנחנו אוהבים אותה?
    בבקשה תעזרי לי
    אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות יתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות יתר - תגובה

    סמדר ריינר
    12/02/2011

    שלום גליה,
    אני לא בטוחה שהילדה רגישה מדי. לדעתי יש כאן שתי אפשרויות - או שבאמת היא עצובה, ואז צריך לבדוק למה, או שזו דרך בשבילה להשיג התייחסות ותשומת לב, אולי היא למדה שזה מה שעובד ודברים אחרים לא, וגם אז צריך לבדוק למה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    גליה
    12/02/2011

    היא ילדה שמקבלת מספיק חום אהבה והתייחסות לא ניראה לי שזה בגלל זה היא ילדה שמחה מאוד כשאנו שומעות שירים שמחים היא ישר שמחה ורוקדת היא לא סתם עצובה אני מדגישה שזה קורה רק כשהיא שומעת שיר עצוב (דיברתי עם הגננת היא אמרה שזה מראה שהיא ילדה שמבינה עיניין ולא אטומה לנעשה סביבה שיש לה רגש)
    לא חושבת שזה נכון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    סמדר ריינר
    13/02/2011

    שלום גליה,
    איש לא טען שהילדה לא מקבלת חום ואהבה. אבל ייתכן שהיא מוצאת שהיא מקבלת יותר התייחסות כשהיא עצובה.
    כמו כן לא טענתי שהיא אטומה לרגש. אבל זה גם לא אומר שמה שאת מתארת זו רגישות יתר.
    בנוסף ילדים לפעמים מראים יכולת לשמחה ועליצות זה לא אומר שאין עצב כלשהו בפנים.
    ייתכן כמובן שאני טועה, אני לא מכירה אתכם.
    אני פשוט לא בטוחה שמה שאת מתארת זו בהכרח רגישות יתר.
    וגם אם כן, זו תכונה שלה, זה לא משהו שמחסנים כלפיו, אלא יותר מראים דוגמה אישית איך להגיב לדברים בלי דרמה, כולל לעצב שלה עצמו.
    שוב, אני לא טוענת שעכשיו אתם במגיבים בדרמה, זו רק העיצה שלי, לא לעשות סיפור מהעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו