מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- רגישות יתרגליה12/02/2011
יש לי ילדה בת 5 שניראה לי שהיא רגישה מדי וזה החל לאחרונה כל שיר שהיא שומעת שקצת עצוב היא בוכה ואפילו שיש מנגינה עצובה היא בוכה מתרגשת מכל דבר
אנחנו נמצאים בגינה היא משחקת עם חברים ופתאום היא בוכה אני שואלת למה? היא עונה "יש לי את השיר של אמא בלב" (הם למדו שירים בגן ליום המשפחה) הבנתי שצריך לתת חיבוק ולדבר איתה שאני אוהבת ולא יעזוב אותה והכל אבל זה כבר לא עוזר אני חוששת שהרגישות הזו תמשיך איתה הלאה אני לא רוצה שהיא תהיה כל כך רגישה
אין לי כלים להתמודד עם זה, האם זה תקופה וזה יעבור? האם להתעלם ? האם להמשיך בחיבוקים ומילים יפות שאנחנו אוהבים אותה?
בבקשה תעזרי לי
אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות יתר - תגובה
סמדר ריינר12/02/2011שלום גליה,
אני לא בטוחה שהילדה רגישה מדי. לדעתי יש כאן שתי אפשרויות - או שבאמת היא עצובה, ואז צריך לבדוק למה, או שזו דרך בשבילה להשיג התייחסות ותשומת לב, אולי היא למדה שזה מה שעובד ודברים אחרים לא, וגם אז צריך לבדוק למה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גליה12/02/2011היא ילדה שמקבלת מספיק חום אהבה והתייחסות לא ניראה לי שזה בגלל זה היא ילדה שמחה מאוד כשאנו שומעות שירים שמחים היא ישר שמחה ורוקדת היא לא סתם עצובה אני מדגישה שזה קורה רק כשהיא שומעת שיר עצוב (דיברתי עם הגננת היא אמרה שזה מראה שהיא ילדה שמבינה עיניין ולא אטומה לנעשה סביבה שיש לה רגש)
לא חושבת שזה נכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
סמדר ריינר13/02/2011שלום גליה,
איש לא טען שהילדה לא מקבלת חום ואהבה. אבל ייתכן שהיא מוצאת שהיא מקבלת יותר התייחסות כשהיא עצובה.
כמו כן לא טענתי שהיא אטומה לרגש. אבל זה גם לא אומר שמה שאת מתארת זו רגישות יתר.
בנוסף ילדים לפעמים מראים יכולת לשמחה ועליצות זה לא אומר שאין עצב כלשהו בפנים.
ייתכן כמובן שאני טועה, אני לא מכירה אתכם.
אני פשוט לא בטוחה שמה שאת מתארת זו בהכרח רגישות יתר.
וגם אם כן, זו תכונה שלה, זה לא משהו שמחסנים כלפיו, אלא יותר מראים דוגמה אישית איך להגיב לדברים בלי דרמה, כולל לעצב שלה עצמו.
שוב, אני לא טוענת שעכשיו אתם במגיבים בדרמה, זו רק העיצה שלי, לא לעשות סיפור מהעניין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
