ילדה בת 4 שתלויה בדובי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 4 שתלויה בדובי
    _
    12/02/2011

    שלום,
    יש לי ילדה בת 4 וחודשיים, יש לה דובי שהיא מאוד אוהבת וכל היום מסתובבת איתו. העניין הוא שהיא לא מסכימה לעשות שום דבר ללא הדובי שלה. למשל בשביל שהיא תסכים לאכול אני קודם צריכה להושיב את הדובי בשולחן, ולהגיד לה שהדובי גם אוכל איתנו, ורק אז היא תבוא לאכול. וככה זה בכל דבר. אני מבינה שזה נורמלי לגילה, אבל השאלה היא האם זה לא יוצר תלות גדולה מדי בסביבה? זאת אומרת האם היא לא צריכה ללמוד לעשות דברים לבדה? למשל, ללמוד שצריך לאכול ולא רק בגלל שהדובי כביכול עושה את זה?

    תודה, ליטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 4 שתלויה בדובי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 4 שתלויה בדובי - תגובה

    סמדר ריינר
    12/02/2011

    שלום ליטל,
    להיפך, הדובי מקל עליה לעושת דברים לבדה, והוא שלב ביניים בין לעושת דברים לגמרי לבין להיותתלויים בסביבה. ייתכן שהתלות היתרה שלה בדובי קשורה ברצון יתר שלכם להביא אותה לעצמאות, ואולי קשה לכם להכיר בצרכי התלות הנורמליים שלה וכך אין לה ברירה אלא להיעזר בדובי. הייתי בודקת אם אתם דווקא לא דוחפים אותה לעצמאות יתר, מכוונות טובות ובלי לשים לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו