ילד בן 4 מרביץ, משקר,לא מקשיב...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 4 מרביץ, משקר,לא מקשיב...
    אירינה
    13/02/2011

    שלום,יש לי ילד בן 4 הוא מרביץ,משקר,לא יכול לשבת במקום,לא מקשיב-זה תלונות של הגננת בגן והמליצה להזמין פסיכולוג לגן.
    אני לא מסכימה איתה,כי הוא באמת קשה לא לשבת בלי לעשות דבר,הוא מאוד אוהב משחק' מחשבה,לצבוע ,לטייל ,חיות,יש לא ארבה חברים שבאים אלינו ואני רואה שהם משחקים ביחד מאוד יפה
    אבל אם אני שואלת אך הייה בגן הוא אומר:כייף ושהוא לא מרביץ לאף אחד,למרות שהגננת מספרת הפוך שהוא כן מרביץ....
    אני לא יודעת מה לעשות,אני לא רואה שום בעיה אבל אולי אני טועה ?
    אשמח לקבל תגובה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 4 מרביץ, משקר,לא מקשיב... - תגובה

    ליאת גרוס
    14/02/2011

    שלום אירינה
    הזמנת פסיכולוג הגן לעשות תצפית אינה צריכה לאיים עלייך כלל. פסיכולוג הגן הוא פונקציה שאמורה לסייע לגננת להתמודד עם ילדים עימם היא מתקשה להתמודד. את יכולה להיעזר בפסיכולוג ולשמוע את דעתו. הוא גם יוכל להדריך אותה כיצד לנהוג. זכותך גם לבקש איתו שיחה אישית ללא תשלום לפני או אחרי התצפית ולקבל ממנו הדרכה והכוונה.
    אין מה להיכנס למאבק כוחות עם הגננת. ברור שהדרך בה הגננת רואה את הדברים והילד רואה את הדברים היא שונה. אין סתירה בין העובדה שמתקשה לשבת ולהסתדר עם הגננת לבין העובדה שהוא חברותי ונהנה לשחק. יכול להיות שנהוא גם וגם. ההתמודדות בבית שונה מההתמודדות בגן.
    שווה להקשיב לדברי הגננת ולראות מה אפשר להפיק מהם. אם משקר ומרביץ בטח יש לכך סיבה. הבנתה תוכל לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו