בת שנתיים מסרבת להשאר במיטה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנתיים מסרבת להשאר במיטה
    na
    13/02/2011

    בתי בת שנתיים, מזה תקופה ארוכה לאחר שאנו משכיבים אותה, היא יוצאת מהמיטה ומגיעה אלינו לסלון/ חדר שינה וכו'.
    למעשה אינה מוכנה להשאר במיטה אלא אם אנו יושבים בחדר עד שהיא נרדמת, וזה לוקח לעיתים קרובות למעלה משעתיים....
    כל נסיונותינו השונים עלו בתוהו-
    ניסינו להסביר יפה, ניסינו לכעוס, להרים מעט את הקול, להחזירה למיטה (יכול להגיע גם לשניים עשר החזרות בערב). ניסינו להתעלם ממנה (נעמדת מול הטלווזיה, מורידה את המכנסיים והחיתול, ומנסה לעשות פרובוקציות (נשברנו כשברח לה פיפי על הריצפה...) וכו'.
    אציין כי כל שיטה יושמה משך זמן ממושך, ושראינו שאינה מועילה עברנו לשיטה הבאה.
    מה אנו יכולים לעשות כדי להפוך את ההשכבה ליעילה, ולא לבזבז למעלה משעתיים כל ערב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנא עזרה דחופה

    na
    14/02/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי עצה

    גל
    15/02/2011

    ממה שראיתי בתוכניות הדרכות הורים למיניהן.
    השיטה היחידה היא להחזיר לחדר.
    12 פעמים זה כלום.
    ראיתי גם מקרים שהחזירו 90 פעם לחדר (ואני לא מגזימה).
    אז תמשיכו להחזיר גם אם זה יקח כל הלילה.
    אחרי כמה ימים ימאס לה.
    היא תבין שאין ברירה, לא משחקים איתה אלא מחזירים אותה לחדר כל פעם אז אין טעם לצאת.
    והיא תישאר בחדר.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנתיים מסרבת להשאר במיטה - תגובה

    ד''ר שירי שדה שרביט
    19/02/2011

    na שלום,
    יש כמה עניינים שכדאי להקדיש להם קצת מחשבה - 1) האם הילדה זוכה למספיק זמן עם ההורים לפני שהיא מתבקשת ללכת לישון? אולי היא מנסה "להשלים שעות" עם ההורים ולכן כדאי לארגן את שעות אחהצ והערבים אחרת. לא כתבת גם מי ער בבית בשעות הללו - רק ההורים או בני משפחה נוספים כמו אחים גדולים. 2) ייתכן שהילדה עדיין אינה עייפה כשאתם מרדימים אותה - האם ניתן להוריד את שנת הצהריים ואז היא תירדם בקלות רבה יותר, או להקדים את שעת הקימה? 3) האם קיימים סדר יום וטקסים לפני השינה, שיקלו עליה להירדם - פעילות אחהצ, ארוחת ערב משביעה, אמבטיה ממושכת מספיק, סיפור וזמן אישי עם אחד ההורים לפני השינה, וכדומה.
    במידה וכל העניינים הללו הם תואמים לצרכי השינה של בתכם, אזי מומלץ אכן להחזיר אותה שוב ושוב למיטה, עד שתירדם. אולי אפשר להוסיף דובי, בקבוק, מוסיקה או כל דבר אחר שירגיע אותה וישמר אותה במיטה. בכל מקרה המהלך שתיארת אינו תקין, ואינו טוב לילדה ולהרגלים הטובים שבוודאי אתם רוצים שתפתח.
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו