מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נטייה מינית בילדיםאבא14/02/2011
שלום דוקטור,
בני בן תשע מתנהג לפעמים בצורה עדינה משהו בדיבור שלו נראה לי עדין וגם בהתנהגות עצמה.הוא גם ילד רגיש. מצד שני הוא מתנהג כמו שבנים צריכים להתנהג, כלומר, כדורגל, חוג קראטה, משחקים וצעצועים של בנים וכו'. השבוע הוא סיפר לאישתי שהוא אוהב זמר צעיר מסויים ששר שירי ילדים והוא מעריץ אותו והוא גם אוהב אותו כי הוא יפה, וכי יש לו פנים יפות. השאלה שלי היא האם הוא מבין בגילו מה שהוא אומר (את המשמעות), והאם זה מראה על התפתחות בכיוון מסויים בנוגע להעדפות המיניות שלו בעתיד, אם אני מוסיף לזה את העדינות והרגישות שבו?
בנוסף, לפני זמן לא רב הוא סיפר לי שלעגו לו בכיתה וכינו אותו הומו. הוא לא בדיוק ידע מה זה אבל הבנתי ממנו, שכך הוא הבין, שהומו זה "אחד שנצמד לבנים", ובתגובה הוא טיפה התחיל להתרחק מקבוצת הבנים. בסה"כ הוא מאוד מקובל בכיתה , ודווקה אלה שלעגו לו הם חבריו הטובים. לכן אני לא נלחצתי מהמקרה ולמען האמת, גם הילד לא נלחץ או התרגש. איך וכיצד לנהוג? מה לעשות ולהסביר לילד? האם כול הסימנים הללו מצביעים על משהו או חשד מסוים? האם בגיל כזה גם אמורים להתאהב בבנות? או בבנים...
אודה לתשובתך,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטייה מינית בילדים - תגובה
סמדר ריינר14/02/2011שלום לך,
התאור שנתת לא מצביע באופןו חד משמעי על הנטייה המינית העתידית של הילד. ילדים גם מעריצים כוכבים וזמרים וזו לא בהכרח התאהבות בגיל הזה או נטייה מינית.
גם אם כן, זה לא עניין של הסבר. אני מניחה שמדובר בילד נבון, שמבין דברים, אך אלה לא דברים שההבנה משנה אותם.
כרגע אין אינדיקציה חד משמעית לכיוון כלשהו, ויש להמתין בסבלנות, ואם זו הנטייה, ייתכן שתזקקו לעזרה כדי לקבל אותה, לשנות אותה זה לא כל כך אפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
