מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן 5.5 אלים.נטלי15/02/2011
שלום, בני בן 5.5 ניהיה מאד אלים בתקופה האחרונה, אני מקבלת הערות מההורים ומהגננת, בני היה בגן אחר לפני שבוע והתלונן שלא טוב לו בגן אחרי אין מספור שיחות עם הגננת והילד ללא הועיל החלטנו להעביר אותו לגן אחר, שבוע אנחנו בגן אחר וההתנהגויות חוזרות על עצמן אני לא מתעלמת מהעובדה שההתחלה והתחברות לילדים חדשים קשה לכולם. לצערי גיליתי רק השבוע שילדי הגן הקודם לא מקבלים שירות פסיכולוגית חינוכי מטעם העירייה/משרד החינוך. איך אני צריכה לנהוג עם הילד כי השיחות שלנו תמיד סביב הנושא הזה לא פוסקות, הוא כבר התחיל לשקר לי שהכל בסדר, לא הרביץ וכו'?
האם אני יכולה לפנות לשירות פסיכולוגי חינוכי ? לאיזה איבחונים אני צריכה ללכת?
אני מרגישה שאני לא מקבלת מספיק כלים להתמודד עם זה מאף גורם שפניתי עליו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 5.5 אלים. - תגובה
סמדר ריינר15/02/2011שלום נטלי,
את בהחלט יכולה לפנות לשירות הפסיכולוגי החינוכי, כדי שיתערבו ויעזרו להבין מה קורה לילד שלך. כמו כן לא ציינת האם זה קורה רק בגן, איך הוא מתנהג בבית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה-המשך
נטלי16/02/2011בבית כאשר מגעים עליו ילדים הוא חברותי משחק איתם ואין בעיות. הוא לא אלים.
מה שכן מבחינת ההתנהגות כל דבר שאני מבקשת ממנו אני צריכה לבקש כמה פעמים אפילו עם זה לצרכים שלו כמו להתלבש, ובתקופה האחרונה אם יש משהו שלא נראה באיך שדיברתי עליו או כעסתי עליו הוא ישר או סתם לא התיחסתי עליו הוא ישר אומר לי "אתם לא אוהבים אותי" "את לא אוהבת אותי" כו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה-המשך - תגובה
סמדר ריינר16/02/2011שלום נטלי,
תראי, הילד סובל ממצוקה כלשהי, הוא מרגיש לא אהוב, זה לא אומר שזאת האמת, או שהוא מפרש את המציאות נכון, אך מה שבטוח הוא שזה באמת מציק לו.
נראה לי שכדאי לפנות לטיפול והדרכת הורים כדי לברר יותר לעומק מדוע הוא מרגיש כך ואיך אפשר לשנות את זה. אני מאמינה שזה ישפיע גם על האלימות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
