בן 5.5 אלים.

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן 5.5 אלים.
    נטלי
    15/02/2011

    שלום, בני בן 5.5 ניהיה מאד אלים בתקופה האחרונה, אני מקבלת הערות מההורים ומהגננת, בני היה בגן אחר לפני שבוע והתלונן שלא טוב לו בגן אחרי אין מספור שיחות עם הגננת והילד ללא הועיל החלטנו להעביר אותו לגן אחר, שבוע אנחנו בגן אחר וההתנהגויות חוזרות על עצמן אני לא מתעלמת מהעובדה שההתחלה והתחברות לילדים חדשים קשה לכולם. לצערי גיליתי רק השבוע שילדי הגן הקודם לא מקבלים שירות פסיכולוגית חינוכי מטעם העירייה/משרד החינוך. איך אני צריכה לנהוג עם הילד כי השיחות שלנו תמיד סביב הנושא הזה לא פוסקות, הוא כבר התחיל לשקר לי שהכל בסדר, לא הרביץ וכו'?
    האם אני יכולה לפנות לשירות פסיכולוגי חינוכי ? לאיזה איבחונים אני צריכה ללכת?
    אני מרגישה שאני לא מקבלת מספיק כלים להתמודד עם זה מאף גורם שפניתי עליו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 5.5 אלים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 5.5 אלים. - תגובה

    סמדר ריינר
    15/02/2011

    שלום נטלי,
    את בהחלט יכולה לפנות לשירות הפסיכולוגי החינוכי, כדי שיתערבו ויעזרו להבין מה קורה לילד שלך. כמו כן לא ציינת האם זה קורה רק בגן, איך הוא מתנהג בבית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה-המשך

    נטלי
    16/02/2011

    בבית כאשר מגעים עליו ילדים הוא חברותי משחק איתם ואין בעיות. הוא לא אלים.
    מה שכן מבחינת ההתנהגות כל דבר שאני מבקשת ממנו אני צריכה לבקש כמה פעמים אפילו עם זה לצרכים שלו כמו להתלבש, ובתקופה האחרונה אם יש משהו שלא נראה באיך שדיברתי עליו או כעסתי עליו הוא ישר או סתם לא התיחסתי עליו הוא ישר אומר לי "אתם לא אוהבים אותי" "את לא אוהבת אותי" כו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה-המשך - תגובה

    סמדר ריינר
    16/02/2011

    שלום נטלי,
    תראי, הילד סובל ממצוקה כלשהי, הוא מרגיש לא אהוב, זה לא אומר שזאת האמת, או שהוא מפרש את המציאות נכון, אך מה שבטוח הוא שזה באמת מציק לו.
    נראה לי שכדאי לפנות לטיפול והדרכת הורים כדי לברר יותר לעומק מדוע הוא מרגיש כך ואיך אפשר לשנות את זה. אני מאמינה שזה ישפיע גם על האלימות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו