ילד בן 3 וחצי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 3 וחצי
    אורית
    15/02/2011

    שלום רב,
    לפני כשבועיים עברנו לבית חדש. עשינו המון הכנות לפני - לקחנו אותו כמה פעמים לבית החדש והסברנו שאנחנו עוברים ויהיה לו חדר חדש ויפה יותר. בנוסף, הוא עבר לראשונה לחדר משותף עם אחיו התינוק.
    מאז המעבר (אני לא יודעת אם זה בגלל המעבר) הוא מרביץ, נושך, דוחף, מציק לילדים בגן, מרביץ לאחיו התינוק וגם לנו ולסבא ולסבתא. נראה שהוא מתבייש אחרי שאנחנו נוזפים בו על ההתנהגות.
    בנוסף, הוא החל לאחרונה לגלות את איבר מינו וההתעסקות בו גדלה וגוברת ואנחנו לא יודעים איך להתייחס לכך. האם זה נורמלי לגילו? האם צריך לומר לו להפסיק? הוא מתעקש לישון ללא מכנסים.
    מה דעתך? אודה לתשובתך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 3 וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגו עלי

    אורית
    18/02/2011

    שלום רב,
    לפני כשבועיים עברנו לבית חדש. עשינו המון הכנות לפני - לקחנו אותו כמה פעמים לבית החדש והסברנו שאנחנו עוברים ויהיה לו חדר חדש ויפה יותר. בנוסף, הוא עבר לראשונה לחדר משותף עם אחיו התינוק.
    מאז המעבר (אני לא יודעת אם זה בגלל המעבר) הוא מרביץ, נושך, דוחף, מציק לילדים בגן, מרביץ לאחיו התינוק וגם לנו ולסבא ולסבתא. נראה שהוא מתבייש אחרי שאנחנו נוזפים בו על ההתנהגות.
    בנוסף, הוא החל לאחרונה לגלות את איבר מינו וההתעסקות בו גדלה וגוברת ואנחנו לא יודעים איך להתייחס לכך. האם זה נורמלי לגילו? האם צריך לומר לו להפסיק? הוא מתעקש לישון ללא מכנסים.
    מה דעתך? אודה לתשובתך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו