בעיות בגן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות בגן
    אושרת ג.
    15/02/2011

    שלום, יש לי ילד בן 3 ןהוא עלה השנה לגן תת חובה. הילד הוא ילד מאוד חברותי ותמיד מנסה להתחבר עם כל הילדים . קיימים שני ילדים בגן שהילד מתלונן עליהם באופן קבוע כשהוא חוזר מהגן ובכל אפשרות שיוצא לו לדבר על חברים, תמיד הוא מכניס את המשפט "חוץ מא' וב' כי הם תמיד מרביצים ומציקים".
    פניתי לגננת והיא אמרה שאין אמת בדבר. אני נוטה להאמין לילד שלי, מה גם שאני שומעת מאמהות אחרות שהילדים שלהם מדברים על אותם ילדים בעייתיים.
    חינכתי תמציד את הילד שלי להימנע ממכות ולאהוב את כולם אבל אני מתחילה לחשוב שהייתי צריכה לחנך אותו להיות קצת יותר "קשוח".
    קשה לי מאוד עם המצב ואני מפחדת שהילד שלי יגדל להיות ילד חלש ורי ילדים מזהבים מהר מאוד חולשה, איך כדאי לנהוג ולחשל אותו כך שבהמשך ידע להתמודד עם מיקרים כאלו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בגן - תגובה

    סמדר ריינר
    15/02/2011

    שלום אושרת,
    מדובר בילד בן 3 בסך הכל. החינוך לחישול הוא לגמרי לא לעניין כאן. לא מדובר כאן על ילד בכיין על שטויות שעושה דרמה. מדובר על שני ילדים בעייתיים, וחשוב שההורים יתאגדו ביניהם וידברו עם הגננת באופן שיעודד אותה לפעול יותר בנמרצות בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו