תגובה להעתקת ציורים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תגובה להעתקת ציורים
    סמדר
    15/02/2011

    שלום,
    אבקש להתייעץ לאופן שבו עלי להגיב לתופעה שאני מזהה אצל ביתי בת 6.5.
    בכל יום כאשר אני מגיעה להוציאה מהצהרון, אם היא נמצאת בזמן ציור חופשי
    היא יושבת סמוך לאחד הילדים בצהרון ופשוט מעתיקה אחד לאחד כל פרט ולו הקטן שהוא מצייר.
    לו לא אכפת והוא מודע לזה, הוא פשוט מעביר לה את הצבע איתו צייר לאחר כל שלב בציור.
    כיצד עלי להגיב?
    אציין שהיא בכורה במשפחה, פרפקציוניסטית ואוהבת מאוד יצירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תגובה להעתקת ציורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה להעתקת ציורים - תגובה

    סמדר ריינר
    16/02/2011

    שלום סמדר.
    אני לא חושבת שאת צריכה להגיב בדיוק, אם את מתכוונת למשהו להגיד לה, או לנזוף בה וכו'. הבת שלך כנראה לא מרגישה שיש לה משהו ייחודי משל עצמה לצייר, משום מה. כדאי לחזק מאוד את המקומות שבהם יש לה רעיון ייחודי, לא חייב היות שקשור לציור דווקא, ולתת לה את ההרגשה שגם כשהיא לא הולכת בתלם או לפי הציפיות, שלכם, למשל, הרעיונות שלה ורצונות העצמאיים שלה מתקבלים בברכה, גם אם זה לא מושלם ולא פרפקציוניסטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו