ילד בן 8 התפרצויות של כעס

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 8 התפרצויות של כעס
    ילנה
    16/02/2011

    שלום רב,
    לי יש שני ילדים בן 8 ובן 5
    לאחרונה התנהגות של ילד הבוגר השתנה לגמרי . כל הזמן ללא שום סיבה הוא צועק ומציק לאח הקטן, התפרצויות של כעס כלפי וכלפיו , כאשר אני מנסה לשאול אותו ולברר מה הנסיבות שגורמות לו להתנהג בצורה כזאת הוא מתעצבן ומוותר לדבר בכלל.
    הוא לא מגיב להסברים שלי ובקשות שלי. כל דבר שאני מבקשת ממנו(כמו להתלבש בבוקר) בא לידי ביטוי עם כעס ועצבים.
    כואב לי הלב שאני רואה את הילד שלי במצוקה, משהו מתדיר אותו ושום דבר לא עוזר, אתמול הוא אמר שלא רוצה שיהיו לא חברים כלל שפגע בי אני חושבת שמחשבות כאלה לא בריאות.

    אני מבקשת עזרתכם, אני מותשת ממלחמות יומיומיות וגם ילד הקטן סובל ממצב הזה.

    תודה רבה
    ילנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 8 התפרצויות של כעס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 8 התפרצויות של כעס - תגובה

    סמדר ריינר
    16/02/2011

    שלום ילנה,
    קודם כל כדאי לחשוב האם היה שינוי כשהו לאחרונה במשפחה או בבית הספר או בסביבה הקרובה שגרם לשינוי אצל הילד.
    דבר נוסף הוא לנסות לדבר איתו על הקשוי שלו אבל לא מתוך כעס או אחרי שהייתה לו התפרצות, אלא לקחת או יום אחד בשקט, לשיחה נעימה, עניינית ומתעניינת, ולהגיד לו שאת מרגישה שלא טוב לו, ואת רוצה לדעת אם קרה לו משהו, אם מישהו פגע בו, אם קשה לו חברתית, אם קשה לו לימודית, אם קשה לו בבית וכו'. אני מאמינה שבאווירה המתאימה ואם הוא יבין שרוצים להבין אותו ולא לנזוף על ההתפרצויות הוא ייפתח יותר.
    אם שום דבר לא עוזר כדאי לפנות לטיפול לפני שהמצב יחמיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו