מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן 8 התפרצויות של כעסילנה16/02/2011
שלום רב,
לי יש שני ילדים בן 8 ובן 5
לאחרונה התנהגות של ילד הבוגר השתנה לגמרי . כל הזמן ללא שום סיבה הוא צועק ומציק לאח הקטן, התפרצויות של כעס כלפי וכלפיו , כאשר אני מנסה לשאול אותו ולברר מה הנסיבות שגורמות לו להתנהג בצורה כזאת הוא מתעצבן ומוותר לדבר בכלל.
הוא לא מגיב להסברים שלי ובקשות שלי. כל דבר שאני מבקשת ממנו(כמו להתלבש בבוקר) בא לידי ביטוי עם כעס ועצבים.
כואב לי הלב שאני רואה את הילד שלי במצוקה, משהו מתדיר אותו ושום דבר לא עוזר, אתמול הוא אמר שלא רוצה שיהיו לא חברים כלל שפגע בי אני חושבת שמחשבות כאלה לא בריאות.
אני מבקשת עזרתכם, אני מותשת ממלחמות יומיומיות וגם ילד הקטן סובל ממצב הזה.
תודה רבה
ילנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 8 התפרצויות של כעס - תגובה
סמדר ריינר16/02/2011שלום ילנה,
קודם כל כדאי לחשוב האם היה שינוי כשהו לאחרונה במשפחה או בבית הספר או בסביבה הקרובה שגרם לשינוי אצל הילד.
דבר נוסף הוא לנסות לדבר איתו על הקשוי שלו אבל לא מתוך כעס או אחרי שהייתה לו התפרצות, אלא לקחת או יום אחד בשקט, לשיחה נעימה, עניינית ומתעניינת, ולהגיד לו שאת מרגישה שלא טוב לו, ואת רוצה לדעת אם קרה לו משהו, אם מישהו פגע בו, אם קשה לו חברתית, אם קשה לו לימודית, אם קשה לו בבית וכו'. אני מאמינה שבאווירה המתאימה ואם הוא יבין שרוצים להבין אותו ולא לנזוף על ההתפרצויות הוא ייפתח יותר.
אם שום דבר לא עוזר כדאי לפנות לטיפול לפני שהמצב יחמיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
