דילמה קשה בהחלפת גן באמצע שנה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דילמה קשה בהחלפת גן באמצע שנה
    דנה
    17/02/2011

    שלום רב. ראשית אודה לכן על העבודה הנפלאה שאתן עושות.
    בני (יחידי) בן שנה וחצי נצמא במעון מגיל שנה. עד לפני כמה ימים הוא היה הולך האהבה לגן ונפרד ממני לשלום כילד בוגר- ביי אמא ונשיקה בלי שום בעיה.
    בשבוע האחרון שאני מגיעה איתו לגן הוא תופס אותי חזק- ולא רוצה להיפרד וגם מוסיף ואומר :אמא לא גן - לא גן - הביתה."
    אציין כי בשבוע האחרון נכנסו לקבוצתו תינוקות קטנים שמן הסתם דורשים יותר תשומת לב ומה שנוצר זה שיש 6 תינוקות ממש קטנים ועוד 4 בוגרים שהוא הילד המוביל- כלומר כבר מדבר עצמאי לחלוטין וכו'.
    במקביל יש לי בעיה עם הגננת על כך שמרוב תינוקות הילד כמעט ולא מקבל תכנים לגילו.
    בשל שתי הדילמות הללו החלטתי להעביר אותו לגן אחר.
    ****האם יש חשש לפגיעה רגשית בילד?
    ****האם יש שוני בן אצע שנה לתחילת שנה חדשה מבחינת ההסתגלות?

    אציין שהפלוס הגדול הוא שבגן השני נצמא בן דודו שהם גדלים כשני אחים ממש ומאוד אוהבים אחד את השני למרות שבן דודו גדול ממנו בשנה +.

    אודה לכן מאוד לתשובה דחופה כיוון שאני חייבת לקבל החלטה - תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממתינה לתשובה...

    דנה
    20/02/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילמה קשה בהחלפת גן באמצע שנה - תגובה

    נעמה סבג שמש
    22/02/2011

    דנה שלום,

    הקושי לא נובע מכך שזה אמצע שנה, להפך, כך יהיה יותר זמן להקדיש לו כי לא כולם חדשים. עם זאת, שינוי בטווח זמן כזה קצר הוא לא אידיאלי.

    מסגרת המעון השתנתה עקב הרכב שונה של הילדים. השאלה היא מה רמת הקרבה שלו לצוות.
    אם ממליא קשה לו, אפשרי לעשות את המעבר, ך בתנאי שבתחילת שנה הבאה ימשיך הלאה עם אותה קב' ועדיף גם עם אותו הצוות.
    בנוסף, ציינת שבן דודו יהיה שם. זה נהדר. אך האם כולם גדולים ממנו בשנה? אם כן זה בעייתי.
    חשבי על כך.

    בברכה,

    נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות
    יועצת ומנחת הורים בשיטת הצילום הבלעדית
    מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו