מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לכ' סמדר ריינראוקסנה17/02/2011
שלום. הילד בזמן האחרון מדבר הרבה דברים שהם לא קיימים. לדוגמה אני כשאני שואלת אותו על הגן, הוא אומר שקליניית ומרפאה בעיסוק מרביצות לעוזרת, שגננת מרביצה לילד שלי, או עוזרת מרביצה לילד אחר. כשאני מדברת איתו על המשפחה הוא אומר אבא וסבא מרביץ לאימא. לפעמיים הוא משחק לבד בבית ובלי שום קשר אומר מילים שאין בכלל (אני דוחף אותו או הוא מכיב לי ו....). אם זה קשור לקשיים שלו או מה זה? האם יש מקום לדאגה, כי אני מתחילה לפחד ממצב הזה. ועוד שאילה אם אימא יכולה לשדר פחדים לילד? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לכ' סמדר ריינר - תגובה
סמדר ריינר17/02/2011שלום אוקסנה,
לילדים יש דמיון, ולפעמים הם משתמשים בו, ולפעמים הוא גם מתערבב להם עם המציאות ויכול להיות שזה עדיין תקין. מה שאני אומרת לך כמובן זה לא במקום מה שאיש מקצוע שפגש את הילד ומכיר אותו יכול להגיד.
לגבי שאלתך השניה - בודאי שאמא יכולה לשדר פחדים לילד. זה קורה המון. ילידם מרגישים מה ההורים שלהם חשים לפי תגובותיהם, הבעות הפנים שלהם וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לכ' סמדר ריינר
אוקסנה18/02/2011שלום ותוה על תגובתך,
הילד רגיל מגיל קטן לקבל כל מה שביקש ולא ביקש. הילד גודל ובין הבקשות יש דברים שהוא לא יכול לקבל. ואיך שהילד שומע "לא" או "אסור" אלך עלי עם הצגות שלו, שזה בכי או צעקות על כלום. ואם אני אומרת לילד בכעס "לא" או "אסור" הוא אומר "אני לא רוצה אימא". אני לא רוצה ממנו מילים מסוג הזה, כי אני יודעת שגם אם אני כועסת הוא הראשון בשבילי. מה לעשות? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לכ' סמדר ריינר - תגובה
סמדר ריינר18/02/2011שלם אוקסנה,
טוב מאוד שאת מתחילה להציב גבולות. הילד יכול להגיב איך שבא לו, כולל להגיד אני לא רוצה אמא, אל תתרגשי מזה זה יעבור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
