חרדת נטישה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חרדת נטישה
    דנה
    17/02/2011

    ביתי בת 8 וחצי. ילדה חכמה, מקובלת, בעלת חיים חברתיים פוריים. בחודשים האחרונים היא סובלת מחרדת נטישה שיש לה מספר מאפיינים - כשאחד מההורים הולך מהבית היא לא רגועה עד שהוא חוזר, מתקשרת אליו, והדבר אף יכול לקבל ביטוי של בכי ולחץ. כשהיא אצל חברים חשוב לה שנגיד לה בדיוק באיזה שעה נבוא לקחת אותה ואם מאחרים היא נכנסת ללחץ ופוחדת שלא נבוא. נציין שהיחסים בבית מצויינים, יש לה שני אחים קטנים ואין כל בעיה מהסוג הזה. מה שמטריד הוא שזה מתחיל להשפיע עליה גם אחרי הצהריים, כשהיא צמצמה את המפגשים החברתיים מחוץ לבית, אם כי לא כליל, ועדיין היא הולכת לא מעט לחברות. האם מדובר בהתנהגות חריגה שדורשת בירור או טיפול? ואיך עליי להגיב להתנהגות זו? אודה להתייחסותכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדת נטישה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת נטישה - תגובה

    סמדר ריינר
    17/02/2011

    שלום נועה,
    כן, מהתאור שלך עולה שמדובר בהתנהגות חריגה וכדאי לפנות לטיפול. כרגע לא הייתי רוצה לייעץ לך רק על סמך התאור בפורום בלבד איך לנהוג, זו שאלה מורכבת שעדיף שהתשובה עליה תינתן אחרי הכרות של גורם טיפולי מוסמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו