זקוקה לייעוץ דחוף

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לייעוץ דחוף
    שרונה
    18/02/2011

    שלום,

    אני גרושה + בן 9, סטרייטית בת 30 פלוס. לפני חודשיים התחלתי קשר אהבה לסבי, יש לציין לראשונה בחיי. הבן שלי נחשף לבת זוגתי, היא מגיעה לביתנו, אך כמובן שאין שום התקרבות לידו. כמה פעמים יצא לבני לשמוע שיחות טלפון ביננו. בשיחות האלו נאמרו כל מיני התבטאויות חיבה שלדעתי יכלו לבלבל אותו. חשוב לי לציין שלבני אין אב, אנחנו לא בקשר והוא לא מכיר אותו כלל.

    רציתי לקבל ייעוץ איך אני אמורה להתנהג איתו בסוג כזה של מערכת יחסים כדי למעט נזקים שיכולים להיות בעתיד.

    שרונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לייעוץ דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לייעוץ דחוף - תגובה

    סמדר ריינר
    18/02/2011

    שלום שרונה,
    כמו בקשר סטרייטי, חודשיים של קשר זה מעט מדי זמן מכדי לחשוף את הקשר בפני הילד. חשוב אם את יכולה, עד שהקשר יתבסס לנהל אותו מחוץ לטווח השמיעה והתעניינות של הילד, ובודאי לא להפגיש אותו אם החברה שלך, זה לא רוונטי עדיין. אם הקשר יהיה רציני יותר, יש מקום ליזום איתו שיחה מסודרת ופשוט להגיד את האמת, שיש אנשים שאוהבים שאת בן המין הנגדי ויש כאלה שאוהבים את בני מינם, וזה קרה לך, פעם ראשונה בחיים, התאהבת באשה מקסימה ואת רוצה שהוא יפגוש אותה. ואז כמו בקשר סטיירטי יש ליזום מפגשים הדרגתיים ומבוקרים, לזמן קצר בהתחלה.
    סביר להניח שיהיו לו שאלות, על מיניות ועלייך, ומה זה אומר על עצמו, תהיה אולי שמחה בשמחתך אבל גם אכזבה על כך שבאופן סופי יש לך קשר חליפי במקום הקשר עם אביו, וגם אולי תחושה של בושה מפני הסביבה ועם הכל צריך להתמודד בצורה כנה ככל הניתן ולא לבקר אותו על הרגשות שלו שחלקם יהיו שליליים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    שרונה
    18/02/2011

    מ עושים אם הוא כבר פגש אותה מספר פעמים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת - תגובה

    סמדר ריינר
    18/02/2011

    שלום שרונה,
    אם הוא פגש אז הוא פגש. לא ציינת האם הצגת אותה כבת זוג או לא. אם היא לא הוצגה כבת זוג עדיין, אני הייתי נמנעת מהמשך המפגשים כרגע, עד שתדעו לאן הקשר ביניכן הולך ותהיו בטוחות בו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו