מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מטפלת או תינוקיה ?לימור19/02/2011
שלום
אני אמא לתינוק מקסים בן 9 חודשים.
בגיל חצי שנה נכנס לתינוקיה של 8 ילדים עם 2 מטפלות. אני מרגישה שהמקום לא מתאים לו. זה מתבטא בכך שאין שם יחס אישי, קבוצת הגיל מגוונת מידי ואפילו במצב הבריאותי שהוא חולה הרבה.
חשבתי להביא מטפלת הביתה כך שיקבל יחס אישי, אפשרות לקדם אותו וחום ואהבה ככול שיזדקק.
יש לי כמה שאלות :
1. מה ההיתרונות של טיפול אישי בבית ?
2. האם זה נכון עבורו לעשות שינוי כזה ? הוצאה ממסגרת וחזרה למסגרת בייתית ?
3. איך להערך להכנסת מטפלת ? מה להכין בבית, איך להכין אותה לטיפול ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה
לימור20/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה את המודעה - תודה
לימור21/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמטפלת או תינוקיה ? - תגובה
נעמה סבג שמש22/02/2011לימור שלום,
מסגרת או מטפלת, זה בדר"כ ע"פי סגנון ההורות שלך. יחס יותר אישי, הייגנה ותשומת לב אישית זה מטפלת. חברה- זה גן. עם זאת, ילדים לא זקוקים לחברה בגיל כה צעיר.
אם אינך מרוצה מתר לך להעביר למטפלת, ך הקפידי שזה יהיה לתק' ולא רק למס' חודשים.
עלייך לוודא שמדובר במטפלת מיומנת שתשקיע בילד, תטייל איתו, תשים לו מוזיקה ותשב איתו.
בברכה,
נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות
יועצת ומנחת הורים בשיטת הצילום הבלעדית
מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
