מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות חברתיות לילדה בת 4.5 בגןא.ד20/02/2011
שלום,
אני אמא לשתי בנות אחת בת שניים וחצי והשניה בת 4.5.
ויש לגדולה (בת 4.5) בעיות חברתיות בגן (היא מאוד חברותיתי).
היא לא מצליחה להצטרף למשחק בלי לשנות לחברים את החוקים היא רוצה לשלוט ולקבוע ושהכל יתבצע בדרך שלה.
השנה היא משחקת יותר עם הבנים כי רובם בשיכבת גילה לעומת הבנות.
אך עם הזמן נמאס לילדי הגן שהיא רוצה לקבוע והם התחילו לנדות אותה.
נוצר לאחרונה מערך של בנים ובנות כאשר אצל הבנים היא הפכה להיות "הקורבן" להצקות מתמשוך בצורה מילולית ולעיטים רחוקות אף פיזית. (בגלל שהיא בת).
אני והגננת מנסים להדריך אותה להצמד לבנות שבחבורה...אך משום מה היא נמשכת יותר לבנים. לאחרונה היא מאוד מצוברחת ולא ממושמעת. אני לא יודעת אך לסייע לה אני מפחדת שמצב זה יפגע בה. זה מאוד מטריד אותה היא מספרת לי כל הזמן שהם לא חברים שלה ושהם צוחקים עליה על דברים שאינם נכונים וכו'....
באלו פעולות עלי לנקוט וכיצד אני יכולה לעזור לה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות חברתיות לילדה בת 4.5 בגן - תגובה
סמדר ריינר20/02/2011שלום לך,
הבעיות של בתך דורשות חשיבה יותר מעמיקה מאין הן נובעות. אם את מתרשמת שהבת שלך שתלטנית יחסית, כדאי לבדוק מאין זה נובע, האם זה כך גם בבית? האם אתם מתקשים להציב לה גבולות בבית? שתלטנות של ילדים נובעת פעמים רבות מצורך בשליטה שבא להרגיע חרדה. החרדה הזו יכולה לנבוע לעיתים (אני לא אומרת בהכרח שזה המקרה שלכם) מתחושה שההורים לא מספיק חזקים והילד מרגיש שהוא בעצם זה שמנהל את העניינים וכיוון שכך הוא בעצם מאוד בודד כי אין אף מבוגר שהוא יכול ממש להישען עליו. כדאי לבדוק את הכיוון הזה למשל. או ללכת להתייעץ בהדרכת הורים מסודרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
