מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חוסר משמעתשמוליק21/02/2011
העניין הוא כזה לחברה שלי יש ילד עוד כמה חודשים יתמלאו לו 6 האבא של הילד (שאובחן כמי שסובל ב 60 אחוז סכזופרניה) בדרך כלל לא בתמונה מופיע ונעלם פעם בכמה חודשים הילד היפראקטיבי (ירש מאימו) הוא הורגל שהוא ישן במיטה עד היום עם אימו מקבל קלפים (של כדורגלנים) כל יום והולך לישון לא ליפני השעה 12 בלילה ואם הוא נימצא בגינה הם לא הולכים מישם עד שהילד לא ירצה בעצמו ללכת אפילו עם זה נימשך עד 12 וברגע שהוא לא מקבל את מה שהוא חפץ בו או כאשר הוא עצבני הוא מתחיל ליזרוק דברים עליה להרביץ לה או פשוט ליברוח אם הוא נימצא בחוץ אמא שלו מודעת לבעיה אך כפי שהיא הסבירה לי מכיוון שהילד גדל ללא אביו היא מרחמת עליו ולכן הוא עושה ככל העולה על רוחו ולמרות שהיא יודעת שיש להענישו ברגע שהוא מיתנהג כך כל פעם היא נישברת מחדש ברגע שהוא מתחיל ליבכות
הבעיה היא שאנחנו מיתכוונים לעבור לגור ביחד עוד כמה חודשים ואינני יודע כיצד עלי להיתנהג במצב זה ???????
כמו כן שכחתי לציין שנכון להיום הם גרים ביחד עם הסבתא של הילד אשר מפנקת אותו ברמות מטורפות וברגע שהאמא מנסה איכשהוא להעניש אותו אז הילד רץ אל הסבתא והסבתא צועקת על האמא והם גם גרים עם הסבתא רבה שלו זאת אומרת שחוץ משנותיו הראשונות של הילד לא היה שום גבר בתמונה
האם אפשר עדיין בגיל הזה אכשהוא לשנות את היתנהגותו או שבגיל הזה כבר מאוחר מידי???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר משמעת - תגובה
סמדר ריינר22/02/2011שלום שמוליק,
בודאי שאפשר לשנות עדיין את ההתנהגות של הילד, אבל זה תלוי באמא. חשוב שהיא תלך להדרכת הורים כדי לקבל כלים להציב לילד גבולות כמו שצריך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
