דימוי עצמי נמוך

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דימוי עצמי נמוך
    ארז
    22/02/2011

    יש לי ילד מקסים ,מצליח בלימודים אך מבחינה חברתית לא מצליח כל כך, לא שהוא חננה
    משום מה אצל הבנים מי שמהיר וחזק בתחום הספורט אז הוא נחשב והוא לא מהחזקים וזה מתסכל אותו .לכן הכעסים שלו יוצאים בדרכים שונות .לאחר שיחה עם המורה היא אומרת שלפי דעתה יש לו דימוי עצמי נמוך וזה מה שפוגע בו לאורך כל הדרך .אשמח לשמוע כיצד ניתן לחזק אותו ולעזור לו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימוי עצמי נמוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימוי עצמי נמוך - תגובה

    סמדר ריינר
    23/02/2011

    שלום ארז,
    לא ציינת את גיל הילד. בכל אופן כדי לחזק את הדימוי העצמי כדאי גם לדעת מה הסיבה לדימוי הנמוך. ייתכן שזה קשור לאווירה ביקורתית בבית, לציפיות להישגים , לדימוי נמוך של ההורים עצמם שהילד מזדהה איתם, על כל הדברים האלה כדאי לחשוב ואם הם נכונים לראות מה ניתן לעשות לגביהם, ואם יש צורך לגשת לקבל הדרכת הורים מסודרת. כמו כן חשוב לתת להרבות בהתפעלות וחיזוקים חיוביים לילד, וכן אפשר למצוא תחום ספורט שמתאים לו ושהוא יחסית מוכשר אליו, יש ענפי ספורט רבים ועם אמון והשקעה כל אחד יכול למצוא נישה שנוחה לו ומחזקת את דימויו העצמי והחברתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו