מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן 3 וחודשיים ,לא הולך לגןאירה25/02/2011
שלום.בני ילד יחיד במשפחה בן 3 וחודשיים ,לא הולך לגן ,נמצא בבית עם מטפלת,הוא יליד ינואר ואי לכך יכנס לגן טרום טרום חובה בגיל 3 ושמונה חודשים.הוא ילד אינטלגנטי,חמוד ,אך חסר ביטחון לחלוטין.הוא לא מוכן להתקרב למגלשה במידה ונמצאים בה ילדים אחרים,הוא ממציא תירוצים כדי לא להתקרב למקומות בהם נמצאים אנשים וכאשר אני מתעקשת לקבל תשובה מדוע ,הוא עונה:
: "הם בטעות יכולים לדחוף אותי".אני מנסה להסביר לו כי אין מה לחשוש,אך לא מצליחה.אני מנסה לעבוד איתו על שיטת הפרסים-במידה והוא מתקרב למשחקיה עם הילדים-מקבל מדבקות או פרס מסוג אחר.....גם הדבר הזה לא ממש מצליח.הוא מנסה להתחמק ומעדיף לא לקבל פרס מאשר להתקרב לילדים. הוא לא יודע להיות אסרטיבי עם הילדים אפילו יותר קטנים ממנו .....בקיצור,לדעתי הוא מחשב את עצמו כחלש ולא מעמין שיוכל להתמודד עם מצבים שונים.שאלתי היא-כיצד לגרום לילד להאמין בעצמו?האים להכריח אותו לשחק עם האחרים או לעזוב אותו לנפשו עד לכניסתו לגן?האים וכיצד ניתן לשפר את הדימוי העצמי שלו?בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 3 וחודשיים ,לא הולך לגן - תגובה
סמדר ריינר26/02/2011שלום דריה,
הילד צבר חוסר ביטחון כיוון שעד היום היה לבד והוא מיומן בתקשורת עם ילדים. צריך למצוא דרך הדרגתית. למשל להזמין ילד אחד הבייתה לטרירטוריה מוגנת שהוא מכיר, ולתת לו לשחק עם ילד אחד כל פעם בבית, אחר כך לבדוק אם הוא מסוגל ללכת לבית של הילד האחר ולהיות עדיין עם ילד אחד בטריטוריה פחות מוגנת אבל שאת עדיין בסביבה, אחר כך שאת תעזבי ותחזרי, אחר כך לשחק בחוץ וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
