הבת של הבן זוג

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הבת של הבן זוג
    alina
    26/02/2011

    אני נימצאת בפרק ב עם בן זוג עברתי לגור איתו לפני כמה חודשים אנחנו ביחד כבר שש שנים עברנו לגור ביחד אחרי שכל הילדים עזבו את הבית גם שלי וגם שלו הבעיה שלי עם בתו בת 24 שעברה לגור רחוק מהבית לצורך לימודים אך באה סופי שבוע וכשהיא באה אני מרגישה אי נוחות איתה היא מרגישה שזה ביתה ועושה כרצונה לוקחת דברים שהם לא שלה ושתמשת בחפצים של הבת שלי בלי לשאול אותי מביאה חברים לארוחות בלי להודיע לי ובשיחה עם בן זוגי הוא מגבה אותה ואומר שהיא צריכה להרגיש בבית אני מרגישה שבסופי שבוע אני כול הזמן מארחת מבשלת ומנקה אחריה אני חוששת להכנס למריבות מצד אחד ומצד שני כשמתקרב סוף שבוע שהיא צריכה להגיע אני ניכנסת ללחץ איך אפשר להתמודד עם זה בלי עימותים אני מרגישה שכול הערה שלי היא הולכת להתלונן לאביה מהוא מגבה אותה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבת של הבן זוג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבת של הבן זוג - תגובה

    ליאת גרוס
    26/02/2011

    אכו בעיה.
    לדעתי זו זכותו של בן זוגך לארח את ביתו ולא נכון למנוע זאת.
    זו גם טעות להעיר לה באופן ישיר על דברים, בעיקר כאשר היא הולכת להתלונן לאביה.
    מצד שני, את גם לא צריכה לשלם מחיר כה גבוה. פתרון חלקי יכול להתקבל מכך שתדברי איתו. תסבירי לו מה מפריע לך ברמה המעשית ובקשי ממנו להעיר לה על דברים מסויימים.( למשל על לקיחת דברים שאינם שלה) במקביל בקשי ממנו לעשות יותר מאמץ לנקות אחריה.
    מאחלת לך שהילדה תסיים לימודים מהר ותעבור לבית משלה. ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו