ייעוץ לילד בן שנתיים ו8 חודשים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תגובה לסמדר

    כנרת
    27/02/2011

    כעיקרון אני מאוד מאושרת מזה שאנחנו לפני פרידה כי רציתי את זה אני מראה לילד רק שמחה והמון אכפתיות כולל יציאות לבחוץ קניוינים וכו אף פעם אני לא מראה לא התנהגות שלילית בכול מקרה ממה שאני מבינה אין שום צורך לדאוג באופן מיוחד או לקחת אותו לבדיקה או משהו כזה...?וזאת תקופה שתעבור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לסמדר - תגובה

    סמדר ריינר
    27/02/2011

    שלום כנרת,
    לא,, אני לא בטוחה שזו תקופה שתעבור. אני חושבת שהילד במצוקה עקב הפרידה. גם אם את לא מראה לו רגשות שליליים הוא מבין שמשהו קרה, ודווקא ההכחשה שלך וההתנהגות כאילו הכל בסדר, יכול להיות שהיא גם קשורה להתנהגות הבעייתית שלו, כי הוא כאילו מרגיש שקרה משהו אבל לא מצליח להבין מה כי הכל כאילו נורא בסדר. יותר ויותר נראה לי שכדאי שתפני לקבל ייעוץ מסודר לגבי העניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ לילד בן שנתיים ו8 חודשים
    כנרת
    26/02/2011

    היי... רציתי להיתיעץ לגבי הבן שלי שהוא ילד חכם מאוד ומבריק ובעל יכולות הרבה מעבר לגילו הוא נימצא בגן פרטי ובשבועיים האחרונים הוא פשוט מורד זה מתבטא בזה שאם לא מביאים לו משהו הוא צורח נושך,נישכב על הריצפה וכועס ובוכה הוא לא מסכים שיקלחו אותו שילבישו אותו וכו הוא כועס ומתעצבן מכול פעולה גם בגן הוא ניכנס בבוקר ומתחיל להרביץ לילדים או נושך ודוחף וגם הגננת אמרה לי שהיא שמה לב שקשה לו עם הילדים ושהוא לא תמיד יודע איך לשחק איתם והרבה פעמים הוא לא אוהב לשתף אותם ומעדיף לדחוף ולהרחיק אותם...בתקופה האחרונה הוא חווה הרבה וויכוחים בבית מהצד שלי ושל בעלי וגם שמע הרבה צעקות ומראות לא מלהיבים..וכרגע אנחנו נימצאים לקראת גירושים והוא איתי אצל ההורים שלי אבבל רואה את אביו כימעט כול יום . אני מפחדת שזה מה שגרם לו לשינוי הזה... רציתי לדעת האם זה ניגרם כתוצאה מהבית או שזה תקופה שחולפת אצל בנים בגיל הזה? ואיך אפשר להיתגבר על זה או לפחות ללמד אותו לא להיתנהג כך בגן ובבית וכו...כי מה שניסיתי עד היום לא הולך.
    חשוב לי לציין שהוא אף פעם לא היה כך... אני ישמח לתשובה מהירה...תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ לילד בן שנתיים ו8 חודשים - תגובה

    סמדר ריינר
    27/02/2011

    שלום כנרת,
    המצב שאת מתארת הוא כנראה קצת יותר חריג ממה שאופייני לגיל הזה, עובדה שגם הגננת שמה לב והיא מכירה ילדים בגיל הזה.
    כרגע המשפחה במשבר, ובודאי שזה משפיע על הילד. עברו עיו הרבה דברים, הוא עבר מהבית שלו, מהפינה שלו, מהביטחון והקביעות, כל החיים שלו התשנו, גם את לא במיטבך סביר להניח וגם לא אביו, הוא לא מבין את השינוי שנעשה וייתכן שהוא מאבד את היכולת להיבן ולצפות את העולם כרגע.
    חשוב להסביר לו באופן שהוא יכול להבי -מה קורה. אולי אפשר להסביר לו שאבא ואמא לא מסתדרים כרגע, אבל ממשיכיםפ לאהוב אותו אותו הדבר. כרגע עברתם לגור אצל סבתא וסבא, ואבא ימשיך לראות אותו (חשוב להגיד את זה גם אם זה בלאו הכי מה שקורה כדי שיבין שזה חלק ממסגרת ותכנון ויכול לבנות על זה). אם ניתן לייצר לו פינה משלו אצל סבא וסבתא, עם קביעות וביטחון, מיטה משלו, עם המשחקים שלו וסדר יום קבוע ככל הניתן. חושב גם לתת מילים למה שהוא מרגיש, לדבר איתו על כך שמוזר לו, שהוא לא מבין מה קורה, שאולי הוא חושש והוא בטח כועס על זה שהכל השתנה לו בלי לשאול אותו, והוא צודק.
    חושב גם לידע את הגננת לגבי הפרידה כדי שתוכל לשריין סבלנות והבנה למצב של הילד.
    וחשוב שתבינו שמהלך כזה לא יכול להיות שלא ישפיע על ההתנהגות של הילד, ותהיו גם אתם סבלנים ומבינים לכך שקשה לו שזה ייקח זמן עד שהוא יחזור לעצמו, וגם אתם.
    יחד עם זאת חשוב להקפיד על הצבת גבולות ולא להיגרר לפינוק ולפיצוי יתר מרוב ריגשי אשמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סמדר תגובה לייעוץ לבן שנתיים ו8 חוד

    כנרת
    27/02/2011

    סמדר קודם כול תודה רבה עזרת לי מאוד... רק חשוב לי לציין שאני ובעלי גרים אצל הורי מזה 5 שניה ועילאי נולד וגדל עם הורי ויש לו יחס מיוחד מצד אימי וכולם יש לו חדר משלו מיטה ומשחקים ופינה חמה בבית שעברנו אליו גרנו שבועיים יחד ושוב חזרנו לפה ואז שוב אחרי תקופה חזרנו שוב לבית ועוד הפעם חזרה להורי את הפינה פה הוא מכיר הכי טוב..וגם אביו עובד שני עבודות והוא לא מרבה לראות אותו אז זה לא עקרוני המרחק בינינו השאלה אם לאור כול זה ההיתנהגות שלו חריגה שדרושה טיפול או בדיקה או תקופה שתחלוף?.ואיך בכול זאת אפשר לעבור אותה?..תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סמדר תגובה לייעוץ לבן שנתיים ו8 חוד - תגובה

    סמדר ריינר
    27/02/2011

    שלום כנרת,
    את מתארת מעברים רבים של הילד ושלכם, וכן עדיין היד משופע מאוד גם מהמעברים וגם ממכם. הילד חי איתך ומצבך בודאי משפיע עליו, לכן, אם את שואלת איך בכל זאת לעבור את התקופה הזו, אני הייתי ממליצה לך על תמיכה פסיכולוגית עבורך, זה גם ישפיע עליו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו