חסר ביטחון

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חסר ביטחון
    ויקי
    27/02/2011

    הבן שלי בן 4 הוא ילד סנדויץ מעליו יש אחות ומתחתיו אח. הוא מאוד אנרגטי ופעיל. בגן הוא מקשיב, מציית ו- ומרגיש לי שבבית הוא מוציא את כל האנרגיות שלו - משתולל, צועק מרביץ לפעמים גם בדברים טובים כגון לשחק ולסדר נעשה הכל במרץ אך בגן הוא מאוד שקט, מקשיב ומתבייש להשמיע את קולו וכשמשמיע הוא עושה זאת ממש בשקט ולא רק בגן מכל אדם אחר שהוא לא אני או בעלי(אפילו סבא וסבתא קרובים מאוד). הוא די נגרר אחרי ילדים ומתבכיין כמעט על כל דבר. אני רוצה למצוא דרך שנוכל אני ובעלי לדבוק בה על מנת שהילד ישתחרר קצת בנוכחות אחרים ויהיה יותר בטוח בעצמו ולא נגרר ומתבכיין. אנא עזרו לי זקוקה לייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חסר ביטחון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסר ביטחון - תגובה

    סמדר ריינר
    27/02/2011

    שלום ויקי,
    לילד סנדוויץ' כדאי לעזור למצוא את מקומו בבית לא רק על ידי השתוללות. למש להקדיש לו זמן איכות בלעדי עם כל אחד מההורים (אפשר גם לעושת את זה עם האחים שלו) ומצוא דברים שבהם הוא טוב או מוכשר ולטפח אותם, לחזק אותו על דברים טובים שהוא עושה ולתת לו התייחסות יזומה על ידכם ולא רק כשהוא משתולל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו