בני לא רוצה ללכת לחברים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בני לא רוצה ללכת לחברים
    רלי
    27/02/2011

    בני בין 6 , יש לו חבר טוב בגן. בשנה שעברה הם היו כל הזמן יחד , השנה הייתה פתיחות של שניהם לגבי חברים חדשים. בני הוזמן והזמין חברים.
    יום אחד חברו הטוב היה כאן , השכן ביקש להצטרף הוא גם באותו הגן.
    בתחילה היה נחמד אחר כך בני הפך להיות מאוד לחוץ ורצה שהם ילכו הבייתה . בדיעבד הוא אמר לי שהם שיחקו יחד ורצו לשחק דברים שהוא לא רוצה .
    מאז אותו היום הוא מסרב להזמין המון חברים הביתה וגם ללכת לחברים ( הוא מוזמן אך אינו רוצה למעט החבר הטוב ). עשיתי לו בבית מסיבת פיג'מות והזמנתי 9 חברים , הוא מאוד נהנה אך זה לא שיחרר אותו . אם יש פעילות של בית מארח הוא מסרב ללכת ומתעקש שאשאר אתו ( מה שלא היה בעבר).
    אני יכולה לסכם שהוא מאוד לחוץ מהנושא , שאלתי אותו אם קרה משהו וכד' לטענתו לא קרה דבר.
    מה לעשות ? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני לא רוצה ללכת לחברים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני לא רוצה ללכת לחברים - תגובה

    סמדר ריינר
    27/02/2011

    שלום רלי,
    לפעמים קשה לילדים וגם מבוגרים להיות בשלישייה או בחבורה שהי אמעבר לשניים כי מישהו יכול למצוא את עצמו בחוץ. להיות עם כמה ילדים יחד זו מיומנות יותר מורכבת מלהיות עם ילד אחד. אני חושבת שכדאי לתקופה לחזור ולהזמין רק ילד אחד, לא חייבים להכריח אותו לבלות עם חבורות, ואחר כך כשהוא יצבור חזרה ביטחון ויירגע לנסות שוב עם עוד ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו