ילד בן שלוש

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן שלוש
    ענת
    01/03/2011

    שלום, בני בן שלוש וחודשיים.בן בכור ואחיו בן 5 חודשים. הוא ילד מקסים,רגיש, מלא שמחת חיים וחוש הומור אבל ... עקשן מאוד.הוא לא מוכן שדברים ייעשו בדרך אחרת למעט בדרכו שלו וכשאנו במצב של עימות הוא מכה אותי (לא ילד אלים בגן בכלל).אני מגיעה איתו למצבים שאני כועסת על עצמי בגלל קשיחותי איתו. ניסיתי את כל הדרכים ה"נעימות" חיבוק דב שהוא משתולל, לדבר איתו בשקט ,לשים אותו בפסק זמן בחדר שלו, לא להתייחס למכה- כלום לא עוזר. הדבר היחיד שעובד הוא שאני מפסיקה להתיחס אליו לטווח ארוך כולל חיבוקים ונשיקות- יחס קריר ותקשורת קצרה עימו ללא "חנדלך" . מאוד קשה לי להתנהג בריחוק שכזה ואיני בטוחה שזאת הדרך הנכונה. אשמח לשמוע את דעתך והאם אני אמורה להתנהג כך כל הזמן או רק כשהוא מכה אותי. אני לא מאמינה בהורות קרה ללא מגע וחיזוקים אבל הוא לא משאיר לי ברירה.תודה מראש.ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן שלוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ענת
    01/03/2011

    אולי לא הבהרתי את עצמי מספיק טוב: כשכתבתי ללא "חנדלך" התכוונתי ללא טיול אחרי הגן וללא סיפור לפני השינה, ללא נשיקת לילה טוב, לא להתייחס למה שהוא אומר או מבקש ולנפנף אותו מעלי ללא יחס בכלל. מקווה שהייתי ברורה יותר. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    סמדר ריינר
    01/03/2011

    שלום ענת,
    אני חושבת שאכן הקרירות שאת נוקטת בה היא קצת מוגזמת. התעלמות קצרה מספיקה לא צריך לכת עם זה כל כך רחוק. ייתכן גם שיש משהו בדרך שאת מנסה להציב גבולות שהוא מספיק סמכותי ולא משכנע, מבחינת הטון והביטחון שלך כשאת אומרת את הדברים. באופן כללי יש מצבים שבהם באמת לא מתאים לנהל משא ומתן עם הילד ואת כנראה ל אמזהה את זה נכון ונכנסת איתו לדיאלוג ארוך ומיותר שאותו מפרש כחולשה שלך. אמירה קצרה וחותכת והתעלמות מהדרמה שהוא מייצר, עיקביות בתגובות - כל אלה יכולים לעשות את העבודה. אם את לא מצליחה אולי כדאי לגשת להדרכת הורים מסודרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו