גמילה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה
    מאי
    01/03/2011

    שלום,
    בני בן שנתיים ו - 8 חודשים גמלתי אותו לפני 8 חודשים בערך והכל הלך חלק רק יש בעיה אחת והיא שהוא לא מוכן לעשות פיפי בגן הוא מתאפק כל יום 9 שעות שהוא בגן ולא מוכן לעשות ויש ימים שהוא ממש סובל מההתאפקות ולא עוזר שום שיכנוע שהגננות מנסות יש לציין שאין לו בעיה לעשות בכל מקום אחר חוץ מהגן מה עושים בבקשה חייבת תשובההההההההההה אני ממש בדילמה בעניין הזה תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה - תגובה

    ד''ר שירי שדה שרביט
    03/03/2011

    מאי שלום,
    לא ברור מה קורה לו בגן, אולם זו אחריות גם של הגננת והצוות החינוכי. כנראה הילד לא חש שם מספיק בנוח ומספיק רגוע. כדאי לחשוב יחד עם הצוות, בפגישה או בשיחת טלפון כשהילד אינו בקרבתכם, מה מקשה עליו כ"כ, שהוא מתאפק כ"כ הרבה שעות - האם השירותים נעימים, נקיים ופרטיים, האם הוא חש לא נוח עם גופו מכל סיבה שהיא, או שהיה אירוע לא נעים סביב עשיית הפיפי.
    הדרך אינה לשכנע את הילד, אלא לגרום לו לחוש רגוע ובטוח בגן. כנראה שהדבר לא קורה כעת, ויש לרדת לעומקו של עניין על מנת להבינו.
    בהצלחה,
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו